شناسه خبر : 20235

شایسته سالاری با تکیه بر توان داخلی سایپا دستور کار تیم مدیریتی جدید است

شایسته سالاری با تکیه بر توان داخلی سایپا دستور کار تیم مدیریتی جدید است

رئیس جدید هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه برای کسب رضایت مردم و مهمتر از آن، رضایت خدا نیاز داریم بیشتر کار کنیم، اظهار کرد: نخستین موضوعی که تیم مدیریتی جدید سایپا در دستور کار قرار خواهد داد، شایسته سالاری با تکیه بر نیروها و توان داخلی این گروه خودروسازی است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از سایپانیوز، علیمردان عظیمی در آئین معارفه مدیرعامل و اعضای جدید هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا گفت: سایپا از توان و استعداد بسیار بالایی در حوزه منابع انسانی برخوردار است که با شایسته سالاری می توان به بهره وری و در نتیجه تیراژ بیشتر تولید و کیفیت بالاتر دست پیدا کرد.

عظیمی با اشاره به تجربیات خود در شرکت های گروه خودروسازی سایپا به بوروکراسی و زمان بر بودن اجرای تصمیمات در ساختارها انتقاد کرد و افزود: لازم است برخی روندها و فرآیندها در این حوزه تغییر کند، وقتی به یک تیم مدیریتی در یک شرکت زیرمجموعه اعتماد می شود، باید به آنها اختیار عمل هم داد تا بتوانند در جهت توسعه و پیشرفت عمل کنند.

وی افزود: برخی واحدهای ستادی نیز گسترده و سنگین شده و چابکی لازم را ندارند، این در حالی است که بخش‌های پشتیبانی و تولید گاهی برای تامین نیروی انسانی لازم به مشکل بر می خورند، بنابراین در این حوزه نیز نیاز به بازنگری و اصلاح ساختار و روند داریم.

رئیس جدید هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا با قدردانی از تلاش های مهندس سلیمانی مدیرعامل پیشین و آقایان رستگار و شیخ‌زاده اعضای پیشین هیات مدیره گفت: مدیرانی که تاکنون در سایپا تلاش کرده اند، برادران متخصص، متعهد و تلاشگر ما بوده و هستند و حفظ احترام آنها بر ما واجب است.

عظیمی در پایان با اشاره به پرسش "ما بعد از شهدا چه کرده ایم" اظهار کرد: تعداد زیادی از متخصصان و نخبگان این کشور در سال های دفاع مقدس و پس از آن، با نثار جان و خون خود، امنیت، اقتدار و آسایش را برای ما به ارمغان آورده اند و امروز بر ما واجب است که در سایه این امنیت و آسایش، برای پاسداشت خون آنها تلاش بیشتری داشته باشیم.

ارسال نظر