شناسه خبر : 17529

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی؛

ستاد ملی کرونا زمان واکسیناسیون دانشجویان را اعلام نکرده است

ستاد ملی کرونا زمان واکسیناسیون دانشجویان را اعلام نکرده است

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا هنوز زمان واکسیناسیون دانشجویان را اعلام نکرده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ محمدحسین عبداللهی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی، درباره فرآیند واکسیناسیون جامعه دانشگاهی اظهار کرد: طبق اعلام دانشگاه خوارزمی اکثر اعضای هیئت علمی و کارکنان و کارمندان دانشگاه دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

او افزود: برای تزریق دوز دوم واکسن کرونا به جامعه دانشگاهی خوارزمی در حال برنامه ریزی هستیم تا بتوانیم طی روز‌های آینده فرآیند آن را تکمیل کنیم.

عبداللهی تصریح کرد: برخی از دانشگاه‌ها اعلام کرده اند که به صورت انفرادی بعضی کلاس‌ها را در مهر حضوری برگزار می‌کنند، اما تمامی دانشگاه‌ها در این زمینه باید تابع ستاد ملی مقابله با کرونا باشند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی ادامه داد: برداشت اولیه دانشگاه‌ها با توجه به ویروس کرونا این است که دانشجویان ورودی حتما مجازی آموزش ببینند و دانشجویان تحصیلات تکمیلی یعنی ارشد و دکتری برای درس‌های پژوهشی، کار‌های آزمایشگاهی، دروس عملی و ... به صورت حضوری وارد دانشگاه شوند، اما ستاد ملی مقابله با کرونا باید در این زمینه تصمیم گیری نهایی را اعلام کند.

عبداللهی بیان کرد: برای تزریق واکسن به جامعه دانشگاهی خوارزمی از هر نوع واکسنی مانند سینوفارم و آسترانزکا استفاده کردیم و محل واکسیناسیون دانشگاه خوارزمی هم در کرج است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی اضافه کرد: برای واکسیناسیون دانشجویان هم لیست تمامی محصلان را به وزارت علوم و وزارت بهداشت ارسال کرده ایم تا آن‌ها متناسب با تصمیم گیری‌های ستاد ملی مقابله با کرونا واکسیناسیون دانشجویان را شروع کنند، اما هنوز خبری در این زمینه نیست.

عبداللهی درباره ثبت نام پذیرفته شدگان دانشجویان ورودی دکتری دانشگاه خوارزمی اظهار کرد: ثبت نام پذیرفته شدگان دانشجویان دکتری دانشگاه خوارزمی از دیروز آغاز شده و امروز به پایان می‌رسد.

او گفت: سازمان سنجش ظرفیت پذیرش دانشجویان ورودی دکتری دانشگاه خوارزمی را بدون دانشجویان استعداد درخشان ۱۵۰ نفر اعلام کرده است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی اضافه کرد: تمامی دانشجویان مقطع دکتری بعد از ثبت نام می‌توانند انتخاب واحد را از اواخر شهریور ماه آغاز کنند و امسال با توجه به شرایط کرونا همانند سال گذشته تمامی ثبت نام‌ها مجازی انجام خواهند شد.

ارسال نظر