شناسه خبر : 17040

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا خبر داد:

آغاز طرح واکسیناسیون کارکنان صنعت خودرو از گروه سایپا

آغاز طرح واکسیناسیون کارکنان صنعت خودرو از گروه سایپا

مدیرعامل گروه سایپا از آغاز طرح واکسن کارکنان خطوط تولید و پشتیبانی صنعت خودرو خبر داد و گفت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گروه خودروسازی سایپا را به‌عنوان نماینده خودروسازان کشور جهت سازماندهی و مدیریت یکپارچه واکسیناسیون کووید۱۹ در این صنعت انتخاب کرد.

به گزارش چابک آنلاین؛ سید جواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا افزود: به‌دنبال پیگیری‌های مستمر این گروه جهت اجرای واکسیناسیون کارکنان صنعت خودرو و کارگران خط مقدم تولیدِ خودروسازان و قطعه‌سازان برای ادامه فعالیت و برنامه‌های تولیدی این صنایع به دلیل ارتباط مستمر و نزدیک کارکنان خطوط تولید این صنعت در سالن‌های مونتاژ، رنگ، پرس و ... که ریسک ابتلای آنان به کرونا را افزایش می‌دهد، در ادامه روند واکسیناسیون مشاغل، معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای، گروه خودروسازی سایپا را به‌عنوان متولی و هماهنگ‌کننده واکسیناسیون کارکنان صنایع خودرو و قطعه‌سازی کشور معرفی کرد.

وی ادامه داد: براین اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته توسط گروه سایپا، کارکنان فعال در شرکت‌های خودرویی و قطعه‌سازی کشور در هفته‌های آتی تحت پوشش واکسیناسیون بیماری کووید19 قرار خواهند گرفت.

سلیمانی افزود: شناسایی تعداد کارکنان فعال در بخش‌های خودرو و قطعه‌سازی، توزیع مناسب و مدیریت فرایند واکسیناسیون کارکنان تمام بخش‌های مذکور توسط گروه خودروسازی سایپا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل گروه سایپا در پایان تاکید کرد: واکسیناسیون جامعه هدف در این طرح در دو دوز صورت خواهد گرفت و باتوجه به تنوع و ترکیب سبد واکسن درنظر گرفته شده، افرادی که دوز نخست واکسن خود را پیشتر دریافت کرده بودند نیز می‌توانند دوز دوم را از این طریق دریافت کنند.

ارسال نظر