شناسه خبر : 13760

چطور با خرید بلیط اتوبوس از جاذبه‌های گردشگری اصفهان بازدید کنیم؟

چطور با خرید بلیط اتوبوس از جاذبه‌های گردشگری اصفهان بازدید کنیم؟

اصفهان از جمله شهرهای توریستی ایران است که در پیک سفر تقریباً تمامی ظرفیت بلیط هواپیما و قطار آن به فروش می‌رسد. از این رو بسیاری از مسافران با خرید بلیط اتوبوس Ghasedak۲۴.com/bus-ticket ، خود را برای این سفر مهیا می‌کنند البته ناگفته نماند که اصولاً خرید بلیط اتوبوس برای مسافرانی که در شهرهای نزدیک به اصفهان زندگی می‌کنند مقرون به صرفه تر است. از این رو برخی از مسافران نیز نه از روی اجبار بلکه با کمال میل، برنامه سفر اتوبوسی به اصفهان را می‌چینند. به همین خاطر قصد داریم تا در این مطلب با عنوان " چطور با خرید بلیط اتوبوس از جاذبه های گردشگری اصفهان بازدید کنیم؟ " مهمترین نکات خرید بلیط اتوبوس اصفهان را بررسی کنیم؛ با قاصدک ۲۴ همراه باشید.

ساعت حرکت و رسیدن اتوبوس

به هنگام رزرو اینترنتی بلیط اتوبوس باید به نکات بسیاری توجه کنید که فاصله مبدا تا مقصد، ساعت حرکت وسیله نقلیه و زمان رسیدن آن به پایانه مقصد از جمله مهمترین آنها است. برای این کار تنها کافی است فاصله زمانی میان مبدا تا مقصد را به ساعت حرکت اتوبوس خود اضافه کنید بدین ترتیب می‌توانید ساعت رسیدن به مقصد را محاسبه نمایید. البته ساعت رسیدن به مقصد در برخی از بلیط های سفر نظیر بلیط قطار درج شده است و شما می‌توانید آن را به هنگام رزرو اینترنتی بلیط نیز مشاهده نمایید. با این حال اهمیت به این موضوع در سفرهای اتوبوسی می‌تواند به شما کمک کند تا در زمان مناسب تری کارهای اداری خود را به انجام برسانید، هتل خود را تحویل بگیرید و یا مستقیم به مراکز گردشگری بروید.

Untitled

در انتخاب ترمینال مقصد دقت کنید

جالب است بدانید در شهر اصفهان پایانه های مسافربری متعددی وجود دارد. با این حال بیش از 90 درصد حمل و نقل برون شهری نصف جهان از طریق 4 پایانه کاوه، صفه، جی و زاینده رود که به ترتیب در شمال، جنوب، شرق و غرب شهر اصفهان قرار دارند به انجام می‌رسد. از این رو هر یک از اتوبوس هایی که به این شهر وارد می‌شوند نیز به یکی از این پایانه ها رفته و مسافران خود را در آنجا پیاده می‌کنند. این امر تقریباً شبیه به خرید بلیط هواپیما برای یک مقصد است که دارای دو فرودگاه مختلف است. در چنین شرایطی معمولاً به مسافران توصیه می‌شود بلیط خود را به مقصد فرودگاهی تهیه کنند که به هتل یا مراکز گردشگری مورد نظر آنها نزدیک تر است. اطلاع از موقعیت پایانه های مختلف و فاصله آنها از مراکز گردشگری اصفهان نیز در خرید بلیط اتوبوس موجب می‌شود تا بتوانید با دقت بیشتری بلیط خود را خریداری کرده و سریع تر به مقصد خود برسید.

تهیه نقشه از هتل و مراکز گردشگری

اگر برای یک سفر کوتاه مدت برنامه ریزی کرده اید و قصد دارید تا در این زمان از تمامی جاذبه های گردشگری اصفهان دیدن کنید بهتر است برای خود یک نقشه تهیه کنید. در این نقشه محل جاذبه های گردشگری را مشخص کرده و سعی کنید هتل مناسبی را برای خود رزرو کنید. فراموش نکنید که برای کاهش هزینه های خود بهتر است به هنگام رزرو هتل، اقامتگاه هایی را بررسی نمایید که فاصله کمتری با مکان های توریستی دارند. بدین ترتیب می‌توانید هزینه های رفت و آمد خود را کاهش داده و زمانتان را نیز به درستی مدیریت نمایید. در حالی که شاید با رزرو یک هتل ارزانتر که از قضا در حاشیه شهر نیز قرار دارد مجبور به صرف هزینه هایی بیشتر از بودجه سفر خود شوید. در چنین شرایطی تهیه نقشه و بررسی قیمت هتل ها از یک سایت معتبر نظیر قاصدک 24 می‌تواند به شما در انتخاب یک اقامتگاه خوب، کمک به سزایی نماید.

بهترین زمان برای خرید بلیط اتوبوس و بازدید از جاذبه های گردشگری اصفهان

اگر بلیط اتوبوس اصفهان را برای گشت و گذار و تفریح می خواهید، فصلی را انتخاب کنید که از تمام زیبایی های اصفهان لذت ببرید چرا که اصفهان یکی از معدود شهرهای ایران است که می توان چهار فصل را در آن تجربه کرد. این شهر دارای تابستان هایی ملایم و زمستان هایی سرد و پر برف است از این رو بهترین زمان برای خرید بلیط اتوبوس اصفهان و سفر به نصف جهان نیمه های فصل بهار و پاییز است.

Untitled

در پایان یادآور می‌شویم که علاوه بر بلیط اتوبوس، بلیط قطار و هواپیما مورد نیاز خود را نیز می‌توانید به صورت آنلاین از قاصدک 24 خریداری نمایید. این مجموعه همچنین امکان تهیه انواع بیمه مسافرتی، تور و حتی رزرو آنلاین هتل را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است تا این عزیزان بتوانند کلیه خدمات گردشگری دلخواهشان را به سادگی و تنها از طریق مراجعه به یک سایت تامین نمایند. همچنین برای خرید ساده تر انواع بلیط سفر تنها کافی است به کافه بازار مراجعه کرده و نسخه اندروید اپلیکیشن خرید بلیط قاصدک 24 را دانلود و آن را روی تلفن همراه هوشمند خود نصب نمایید.

 

ارسال نظر