شناسه خبر : 21174

اجرای طرح بخشودگی بدهکاران صندوق رفاه مجددا تمدید شد

اجرای طرح بخشودگی بدهکاران صندوق رفاه مجددا تمدید شد

طرح بخشودگی دانشجویان و دانش آموختگان بدهکار صندوق رفاه دانشجویان برای دومین بار و تا ۱۰ اسفند ماه جاری تمدید شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایلنا، صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اعلام کرد که به مناسبت نزدیک شدن به عید سعید مبعث رسول اکرم (ص) و درخواست‌های مکرر از سوی دانشجویان و فارغ التحصیلان، طرح بخشودگی صندوق ویژه دانشجویان و دانش آموختگان صندوق رفاه دانشجویان که از روز ۱۲ بهمن ماه آغاز شده بود تا روز ۳۰ بهمن ادامه داشت مجددا تا ۱۰ اسفند ماه جاری تمدید شد.

در این طرح که به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اجرایی شد، دانشجویان و دانش آموختگانی که از تسهیلات و وام‌های صندوق رفاه دانشجویان بهره‌مند شده‌اند و دارای اقساط معوق می‌باشند، می‌توانند از مزایای طرح عید تا عید استفاده کنند.

دانش آموختگان با پرداخت کل بدهی و بهره مندی از بخشودگی صد در صدی خسارت، پرداخت بدهی معوق و بهره مندی از بخشودگی ۵۰ درصدی خسارت و تقسیط مجدد مانده بدهی به تاریخ روز با پرداخت بدهی معوق سررسید شده می‌توانند از تسهیلات حمایتی صندوق بهره‌مند شوند.

همچنین دانشجویان که به واسطه‌عدم تعیین وضعیت بدهی در موعد مقرر مطابق با مقررات صندوق، مجموع بدهی آنان به دِین حال تبدیل شده است، در صورت واریز بدهی‌های نقدی (۱۰ درصد، ودیعه مسکن و خوابگاه) امکان تقسیط بدهی به تاریخ روز برای آنان فراهم می‌شود.

در صورت پرداخت یکجای کل وام‌ها در زمان پایان دوره دریافت وام و تعیین وضعیت بدهی قبل از پایان دوره تنفس ۹ ماهه، بدهکاران مشمول بخشودگی صد در صدی کارمزد می‌شوند.

مشمولین این طرح جهت درج درخواست یا مشکل خود از طریق سایت صندوق رفاه دانشجویان ارتباط با مسئولین و کارشناسان بخش رفع اشکالات طرح بخشودگی عید تا عید اقدام و با نگهداری کد رهگیری دریافتی نتیجه درخواست خود را از همان مسیر پیگیری کنند.

مهلت اجرای طرح بخشودگی بدهکاران صندوق رفاه از ۱۲ تا ۲۲ بمن ماه اعلام شده بود که در تاریخ‌های ۲۴ بهمن و دوم اسفند، دو بار تمدید شد.

ارسال نظر