شناسه خبر : 17867

تمدید مهلت ثبت نام تسهیلات ویژه کرونا تا پایان آذر ماه

تمدید مهلت ثبت نام تسهیلات ویژه کرونا تا پایان آذر ماه

مهلت ثبت نام مشاغل و کسب و کار‌های آسیب‌دیده از کرونا که متقاضی استفاده از تسهیلات هستند تا پایان آذر ماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: این تصمیم در چهل و نهمین جلسه کارگروه مقابله با پیامد‌های اقتصادی کرونا اتخاذ شده که بر اساس آن صاحبان مشاغل ۱۴گانه آسیب دیده از کرونا تا پایان آذرماه می‌توانند برای دریافت وام به سامانه کارا به آدرس https://kara.mcls.gov.ir در بخش «تسهیلات کرونا» مراجعه و مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

حسن عزیزی افزود: در کنار تمدید مهلت ثبت نام تسهیلات کرونا مقرر شد پرداخت این تسهیلات توسط بانک‌ها و موسسات اعتباری عامل نیز تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۰ تمدید شود.

وی خاطرنشان کرد: صاحبان کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا در استان می‌توانند از تسهیلات پیش بینی شده فوق همانند ضوابط و فرایند‌های تدوین شده در سال گذشته و با توجه به زیر رسته‌های تعیین شده در سامانه کارا بهره‌مند شوند.

عزیزی اظهار داشت: به منظور حمایت و پشتیبانی از تثبیت اشتغال موجود و تداوم فعالیت کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا تاکنون بیش از ۲۰۵ میلیارد تومان تسهیلات به ۲۲ هزار و ۱۵۴ واحد کسب و کار در استان کرمانشاه پرداخت شده است.

ارسال نظر