شناسه خبر : 17441

فروش سهام عدالت به صورت بلوکی انجام خواهد شد

فروش سهام عدالت به صورت بلوکی انجام خواهد شد

مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد که فروش سهام عدالت با توجه به شرایط حاکم بر بازار به صورت بلوکی انجام خواهد شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، سیدمهدی پارچینی، اعلام کرد که طی مدت اخیر با ارائه گزارش های جذاب توسط شرکت های حاضر در سبد  سهام عدالت، شاهد افزایش تقاضای خرید در این دسته از شرکت ها بودیم، از طرفی برخی از دارندگان سهام عدالت اقدام به ثبت تقاضای فروش در سامانه مربوطه کرده بودند.

وی افزود: لذا با توجه به شفاف شدن وضعیت حاکم بر اقتصاد و فضای سیاسی کشور مقرر شد، تا در صورتی که سهامداران قصد بهره مندی بیشتر از منافع آتی دارایی های خود را دارند جهت حفظ منافع این دسته از سهامداران فرصتی به منظور بازنگری درخواست های فوق داده شود.

بر اساس این گزارش و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه، پارچینی در ادامه اظهار کرد: پس از اتمام فرصت اعلامی، در آینده و بسته به شرایط حاکم بر بازار اقدام به  واگذاری سهام های فوق بصورت بلوکی خواهد شد.

مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: ضمن رد خبر منتشر شده مبنی بر آغاز فروش سهام عدالت از روز شنبه اعلام می‌شود که این موضوع با توجه به شرایط حاکم بر بازار و به صورت بلوکی انجام خواهد شد.

بر اساس این گزارش، فروش سهام عدالت برای مشمولانی که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند، به دلیل وضعیت ریزشی بازار سرمایه در سال گذشته، حدود ۱۰ ماه است که متوقف شده است و به نظر می‌رسد اگر وضعیت بازار مساعد باشد، امکان فروش بلوکی آن برای افراد وجود خواهد داشت.

ارسال نظر