شناسه خبر : 17322

درخواست رییس سازمان بورس برای واکسیناسیون ۱۰ هزار نیروی فعال دربازار سرمایه

درخواست رییس سازمان بورس برای واکسیناسیون ۱۰ هزار نیروی فعال دربازار سرمایه

رییس سازمان بورس طی نامه‌ای خطاب به وزیر بهداشت، با اشاره به خطر کرونا برای کارکنان بازار سرمایه، خواستار واکسیناسیون ۱۰ هزار نیروی بورس و شرکت های زیرمجموعه شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل ازتسنیم، محمدعلی دهقان دهنوی رییس سازمان بورس طی نامه‌ای به سعید نمکی وزیر بهداشت اعلام کرد: کارکنان سازمان بورس به عنوان ناظر بازار سرمایه و شرکت های تابعه آن با وجود رعایت دقیق و کامل پروتکل های بهداشتی برای انجام وظایف حرفه‌ای و تحقق ماموریت های محوله نظارتی ملزم به حضور مستمر و کامل در محل کار، انجام پیگیریهای مرتبط، پاسخگویی به مراجعات حضوری مردمی و حضور در مجامع و جلسات گوناگون هستند.

از این رو به رغم تدابیر ستاد ملی مقابله با کرونا در تعطیلی مکرر بخش‌های مختلف تاکنون کمترین وقفه در فعالیت های بازار سرمایه و ماموریت های نظارتی سازمان ایجاد شده است.

لذا مستدعی است با عنایت به وضعیت مخاطره آمیز همه گیری و مخاطراتی که این وضعیت برای کارکنان سازمان در انجام ماموریت های محوله ایجاد می کند، ترتیبی اتخاذ شود که موجبات و مقدمات لازم برای واکسیناسیون کارکنان سازمان بورس و شرکت های تابعه، بورس تهران، فرابورس، بورس کالا، بورس انرژی، سپرده گذاری مرکزی، شرکت‌های کارگزاری و نهادهای مالی تحت نظارت سازمان بورس که مجموعاً 10 هزار نفر برآورد می شوند، فراهم شود.

ارسال نظر