شناسه خبر : 17140

جدیدترین آمار پرداخت تسهیلات تولید و اشتغال + جدول

جدیدترین آمار پرداخت تسهیلات تولید و اشتغال + جدول

طی ۳ ماه امسال ۱۴۵ فقره تسهیلات تولید و اشتغال به ارزش هزار و ۳۶۶ میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شد که از نظر تعداد تقریبا معادل نیمی از ثبت نام کنندگان در این مدت است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از  فارس، از ابتدای امسال تا پایان خردادماه 281 مورد ثبت نام برای دریافت تسهیلات برنامه تولید و اشتغال در کشور صورت گرفت که فقط 15 مورد برای دریافت این تسهیلات به بانک معرفی شدند. تسهیلات درخواستی برای این 15 درخواست معادل 305 میلیارد تومان بوده است.

در نهایت با احتساب معرفی شدگان قبلی، 145 فقره تسهیلات تولید و اشتغال به ارزش هزار و 366 میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شد.

تسهیلات مشاغل

همچنین در سه ماهه اول امسال 2 هزار و 23 مورد ثبت نام برای دریافت تسهیلات مالی بنگاه های تولیدی کوچک، متوسط و طرح های نیمه تمام با پیشرفت بالای 60 درصد در راستای اقتصاد مقاومتی در قالب پروژه رونق تولید انجام شده است.

در این مدت 821 مورد معرفی به بانک برای دریافت تسهیلات انجام شده که مبلغ درخواستی برای این متقاضیان 7 هزار و 615 میلیارد تومان بوده است.

در نهایت با احتساب معرفی شدگان قبلی، 917 فقره تسهیلات مالی بنگاه های تولیدی کوچک، متوسط و طرح های نیمه تمام با پیشرفت بالای 60 درصد به ارزش 3 هزار و 118 میلیارد تومان به معرفی شدگان پرداخت شده است. 

تسهیلات مشاغل

ارسال نظر