شناسه خبر : 20270

تأمین اجتماعی بیش از ۵۰ درصد جمعیت را تحت پوشش دارد

تأمین اجتماعی بیش از ۵۰ درصد جمعیت را تحت پوشش دارد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه این سازمان نقش مهمی در امنیت اجتماعی دارد، گفت: نظارت مردمی از مسائل مهمی است که باید مورد توجه قرار گرفته و رویکردهای نظارتی فردمحور و پایش فردی باید به سمت فرآیندمحوری و پایش فرآیندی حرکت کند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از سازمان تأمین اجتماعی، سیدمیرهاشم موسوی در جلسه تکریم و معارفه مدیرکل حراست سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: یکی از عرصه‌های بسیار مهم و محیط‌های بزرگی که می‌شود به مردم خدمت‌رسانی کرد و هر اقدامی در آن مستقیماً به آحاد جامعه باز می‌گردد، سازمان تأمین اجتماعی است که کارکرد آن به کل کشور باز می‌گردد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: با وجود مشکلات و چالش‌های موجود، فرصت‌های زیادی نیز داشته که باعث دلگرمی است و با همگرایی و همکاری در عرصه اقدام و عمل، امکان ارتقا خدمات وجود دارد و می‌توانیم با اقدامات مؤثر در راستای بهبود زندگی و معیشت مردم اقدام کنیم و برای ایجاد امنیت و آسایش مردم اقدامات اساسی انجام دهیم.

موسوی استفاده از ظرفیت مردم و نظارت مردمی را از اولویت‌های سازمان تأمین اجتماعی دانسته و تأکید کرد: با توجه به گستردگی و تنوع بالای جامعه تحت پوشش، نیازمند کار جدی در حوزه نظارت مردمی بوده و برای تحقق این امر اولین اقدام این است که درهای سازمان را به روی جامعه باز کنیم و شرایطی فراهم کنیم که مردم حقوق خود را مطالبه کنند. مردم باید با حقوق خود در تأمین اجتماعی آشنا شوند و ما باید از رویکردهای فردمحور و پایش فردی به سمت فرآیند محوری و پایش فرآیندی برویم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: در این سازمان بیش از ۱۰۰ هزار نفر پرسنل اعم از حوزه بیمه‌ای، درمانی و اقتصادی مشغول به تلاش و خدمت‌رسانی هستند و حفاظت از نیروی انسانی در سازمان اهمیت بالایی دارد. مبارزه با فساد در سازمان تأمین اجتماعی به دلیل گردش مالی قابل‌توجه آن اهمیت و حساسیت ویژه‌ای دارد.

تأمین اجتماعی بیش از ۵۰ درصد جمعیت را تحت پوشش دارد 

سیدحسین حجتی رئیس سازمان حراست کل کشور و معاون وزیر اطلاعات، نیز در این جلسه گفت: تأمین اجتماعی در عرصه خدمت به مردم شریف ایران پیشگام بوده و بیش از ۵۰ درصد جمعیت را تحت پوشش دارد و لذا یکی از صفوف اصلی مقابله با دشمن در نبرد اقتصادی است که باید عقب ماندگی‌های فعلی را در این دوره جبران کنیم.

وی افزود: امروز شاهد جنگ اقتصادی دشمنان علیه ملت ایران بوده و هدف دشمنان ضربه زدن به اعتماد مردم است. باید رویکرد مجموعه دستگاه‌های اجرایی از جمله سازمان تأمین اجتماعی اعتمادسازی و کمک به رفع مشکلات مردم باشد.

حسین صیاد، مدیرکل سابق حراست سازمان تأمین اجتماعی گفت: خدا را شاکرم که توفیق خدمت در سازمان تأمین اجتماعی را داشتم. موفقیت حراست در این است که بتواند تعامل مناسبی را در درون مجموعه و مدیریت سازمان و مجموعه‌های نظارتی شده باشد. از همه مدیران و همکاران سازمان تأمین اجتماعی تشکر کرده و برای جناب محمودی در تصدی این مسئولیت آرزوی توفیق دارم.

علی محمودی، مدیرکل جدید حراست سازمان تأمین اجتماعی نیز گفت: خدا را شاکرم که توفیق خدمت در این سازمان را دارم و امیدوارم در این دوره ایام پربرکت و سازنده‌ای برای سازمان داشته باشیم. از مدیریت قبلی حراست، جناب صیاد هم بابت اقدامات صورت گرفته تشکر می‌کنم و برای ایشان موفقیت و عاقبت به خیری آرزو می‌کنم. از اعتماد دکتر موسوی تشکر و امیدوارم با نگاه راهبردی بتوانیم برنامه‌های موثری را برای بهبود روند فعالیت و خدمت‌رسانی سازمان تأمین اجتماعی به اجرا برسانیم.

ارسال نظر