شناسه خبر : 19632

اختصاصی چابک آنلاین؛

نمره صنعت بیمه در زمینه ارائه خدمات درحد قابل قبول است/ بیمه گران درکنار بیمه گذاران هستند

نمره صنعت بیمه در زمینه ارائه خدمات درحد قابل قبول است/ بیمه گران درکنار بیمه گذاران هستند

مدیرعامل شرکت خدمات بیمه ایران خودرو، با بیان اینکه صنعت بیمه در ایران در زمینه ارائه خدمات نمره خیلی عالی نمی‌گیرد ولی درحد قابل قبولی است، گفت: بیمه گران درهنگام پرداخت خسارت درکناربیمه گذاران هستند و روند پرداخت خسارت ‌ها به درستی انجام می‌شود.

چابک آنلاین، بهاره تاجر باشی، منوچهر قدیانی" درگفت وگو با چابک‌آنلاین افزود:برخی از شرکت‌های بیمه‌ای محصولات جدید و خوبی را به تازگی به بازار ارائه کردند ولی نمی‌توان گفت که میزان محصولات جدید بیمه‌ای کم یا زیاد بوده زیرا هنوز معیار درستی در این زمینه وجود ندارد.

وی، با بیان اینکه چندین شرکت بیمه‌ای نوآوری هایی در زمینه ارایه محصولات جدید بیمه ای داشتند، افزود:بیمه نامه بدنه به شرط طی مسافت و بیمه نامه شخص ثالث انفرادی، بیمه نامه‌های خوب وکاربردی هستند اما با گذر زمان بازخورد آن سنجیده  می شود.

مدیرعامل شرکت خدمات بیمه ایران خودرو، ضمن اشاره به سرنوشت طرح‌های جدیدی که درگذشته وارد بازار بیمه شدند، ادامه داد: برخی از طرح‌های بیمه ای در گذشته وارد بازارشدند اما نتوانستند آنطور که باید موفق شوند وحذف شدند و بسیاری ازطرح‌ها هم توانستند تغییرات جدی دربازار بیمه ایجاد کنند و ماندگار هم شدند.

وی، اذعان داشت که خدمات بیمه گران در مجموع خوب بوده اما نمی‌توان به صورت کلی در مورد همه رشته‌های بیمه‌ای اظهارنظردقیقی کرد و در هر رشته‌ای نمره‌های متفاوتی به بیمه گران می توان داد.

قدیانی، خاطرنشان کرد که یکی از اصولی که همیشه در بیمه وجود دارد اعتماد متقابل است وبرخی افراد با انجام تقلب ،  باعث می‌شوند که بیمه گران درحوزه بیمه نامه شخص ثالث و بدنه اتومبیل با خسارت‌های چندین میلیارد تومانی مواجه شوند که این امر  منجر به اقدامات سخت‌گیرانه تر بیمه گران درهنگام پرداخت خسارت می‌شود.

وی، اظهارکرد: درمجموع بیمه گران درهنگام پرداخت خسارت همراه مشتریان هستند و تلاش می‌کنند که حق بیمه گذار را به وی پرداخت کنند.

مدیرعامل شرکت خدمات بیمه ایران خودرو، گفت: برخی از بیمه نامه‌هایی که در خارج ازکشور پرکاربرد هستند را می توان با بومی سازی در داخل اجرایی کرد هر چند که  امکان دارد آن بیمه‌نامه با ذائقه برخی از  بیمه گذاران داخلی منطبق نباشد و یا به نتیجه دلخواه شرکت بیمه نرسد.

ارسال نظر