شناسه خبر : 18351

رویکرد سازمان تامین اجتماعی در دولت جدید، توجه به مناطق محروم است

رویکرد سازمان تامین اجتماعی در دولت جدید، توجه به مناطق محروم است

سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: یکی از رویکردهای این سازمان در دولت جدید توجه ویژه به مناطق محروم بوده که مورد غفلت قرار گرفته است لذا سعی می کنیم در این راستا به شکل عملیاتی و میدانی در استان ها حضور پیدا کنیم.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، میرهاشم موسوی چهارشنبه شب در نشست با استاندار خوزستان در اهواز اظهار داشت: در حوزه رفاه و تامین اجتماعی باید در سطح کلان به آنچه که موجب ارتقاء رفاه مردم می شود توجه کرد.

وی افزود: بنا داریم نقاط حساس و بحرانی و مورد غفلت به ویژه در بحث درمان  را مورد توجه قرار داده و خدمات با کیفیت تری به بیمه شدگان ارائه دهیم.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: یکی دیگر از برنامه های این سازمان تکمیل طرح های بیمارستانی ناتمام و توسعه تجهیزات بیمارستانی است که در این خصوص نگاه ویژه ای به خوزستان داریم.

در ادامه صادق خلیلیان استاندار خوزستان ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات سازمان تامین اجتماعی در این استان گفت: انتظار داریم سازمان تامین اجتماعی ضمن پشتیبانی از بازنشستگان و مستمری بگیران ، با انتقال دفاتر شرکت های شستا به خوزستان زمینه جذب نیروهای بومی در شرکت های بزرگ را فراهم کند تا از طریق تامین اجتماعی بتوان بخش از مشکل بیکاری در خوزستان را کاهش داد.

استاندار خوزستان در ادامه  افزود: با حضور مدیریت انقلابی، با انگیره، جوان و پرتلاش امیدواریم مباحث مرتبط با تامین اجتماعی به بهترین شکل به سرانجام برسد.

وی گفت: تامین اجتماعی در توسعه کشور و رفاه مردم نقش بی بدیلی داشته و هر تلاشی که در این راستا انجام می شود در جهت رفاه و آسایش مردم است.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی در اولین سفر خود به استان خوزستان به همراه هیات همراه از بیمارستان امیرالمومنین اهواز بازدید کرد.

ارسال نظر