اختصاصی چابک آنلاین؛

پیگیری برای راه اندازی نرم‌افزار اطلاع‌رسانی آنلاین زمان و مکان وقوع تصادف ادامه دارد

پیگیری برای راه اندازی نرم‌افزار اطلاع‌رسانی آنلاین زمان و مکان وقوع تصادف ادامه دارد

مدیرعامل انجمن خیرین راه و ترابری،در خصوص روند پیشرفت شکل گیری نرم‌افزار اطلاع‌رسانی آنلاین زمان و مکان وقوع تصادفات، گفت: سه جلسه مدیریتی و فنی با سازمان اورژانس کشور برگزارو نیازهای تخصصی آنها بررسی شده و امکاناتی که این نرم افزار می تواند انجام دهد، تشریح شده است.

چابک‌آنلاین، زهرا نامداری، سید حسین میرشفیع"، در گفت‌وگو با چابک‌آنلاین، افزود: همچنین در ادامه شرکت نرم افزاری هم جلسات تخصصی با سازمان اورژانس کشور داشت و به احتمال زیاد برای روز 27 مهر ماه سالجاری هم یک جلسه مشترک برگزار می شود.

"نرم‌افزار اطلاع‌رسانی آنلاین زمان و مکان وقوع تصادف، قرار است که  با هماهنگی کمیسیون ایمنی راه‌ها و در قالب تفاهم‌نامه انجمن خیرین راه و ترابری و یک شرکت دانش‌بنیان داخلی، راه‌اندازی ‌شود.

وی اذعان داشت که راه اندازی نرم‌افزار اطلاع‌رسانی آنلاین زمان و مکان وقوع تصادفات برای شرکت‌های بیمه ای منفعت دارد، زیرا اطلاعات سوابق تصادفات به صورت خودکار و دقیق ایجاد می شود.

مدیرعامل انجمن خیرین راه و ترابری، با تاکید بر پیگیری راه اندازی نرم‌افزار اطلاع‌رسانی آنلاین زمان و مکان وقوع تصادفات، گفت: تا رسیدن به نتیجه نهایی ، این موضوع  پیگیری  خواهد شد  اما اینکه راه اندازی آن چه میزان  طول می کشد بستگی به تغییر و تحولات مدیریتی دارد.

وی، اذعان داشت:واقعیت این است که چون اطلاعات سوابق تصادفات به صورت خودکار و دقیق ایجاد می شود، برای بیمه منفعت ایجاد می کند که این منفعت را باید به نحوی با مردمی که در این سیستم کار می کنند به اشتراک گذاشت.

ارسال نظر