شناسه خبر : 17468

اختصاصی چابک آنلاین؛

مختاری برای انتخابات دبیرکلی سندیکای بیمه گران ثبت نام کرد

مختاری برای انتخابات دبیرکلی سندیکای بیمه گران ثبت نام کرد

در آخرین روزهای ثبت نام از علاقمندان به حضوردرانتخابات دبیرکلی سندیکای بیمه گران ایران ،‌عزیزالله مختاری ثبت نام کرد.

چابک آنلاین، بهاره تاجرباشی، عزیزالله مختاری  برای مدتی ، مدیر کل شرکت بیمه ایران در استان سمنان بوده و 25سال سابقه فعالیت در صنعت بیمه را دارد.

 وی،  در دوره قبلی انتخابات دبیر کلی سندیکای بیمه گران ایران در سال ۹۸  هم شرکت کرده بود.

سندیکای بیمه گران ایران روز 18 مرداد ماه امسال  در اطلاعیه ای اعلام کرد که افراد واجد شرایط مندرج در اساسنامه سندیکا که تمایل به احراز سمت دبیر کلی سندیکا را دارند، می‌توانند رزومه خودرا به همراه برنامه کاری تا 6 شهریورماه به دبیرخانه سندیکا تحویل دهند.

امروز شنبه 6 شهریور ماه، آخرین فرصت برای ثبت نام علاقمندان به حضور در رقابت‌های انتخاباتی دبیرکلی سندیکای بیمه گران بوده است.

تاکنون سید محمد کریمی دبیرکل فعلی سندیکای بیمه گران ایران و عزیزالله مختاری ثبت نام کرده اند.

"عزیزالله مختاری" درگفت وگو با چابک‌آنلاین، گفت: سندیکای بیمه گران ایران فرصتی است که  نارسایی‌های صنعت بیمه در کمیسیون‌های مختلف آن رفع می‌شود و این مستلزم آن است که تصمیم گیرندگان آن نسبت به تمام زوایای بیمه آشنایی کامل داشته باشند.

وی، با بیان اینکه تفکیک وظایف بیمه مرکزی و سندیکای بیمه گران ایران یکی از مسائلی است که باید برروی آن کار شود، افزود: یکسری ازاهداف و وظایف سندیکا با بیمه مرکزی یکسان و موازی است که باید تفکیک شوند و هرسازمانی به وظایف خود عمل کند.

به اعتقاد وی، یکی از مهمترین نکاتی که در وظایف سندیکای بیمه گران گنجانده شده ، جلوگیری از رقابت‌های ناسالم وغیراصولی  است که با یکسان‌سازی نرخ‌ها برطرف می‌شود.

مختاری، خاطرنشان کرد که هدف از بیمه تامین امنیت و آرامش درسرمایه گذاریها و فعالیت‌های اقتصادی جامعه است که صنعت بیمه می‌تواند با ارائه خدمات درست این آرامش را به مردم القا کند.

ارسال نظر