هماهنگی لازم با شرکت بیمه‌ برای ارزیابی خسارت پالایشگاه نفت تهران انجام شده است

هماهنگی لازم با شرکت بیمه‌ برای ارزیابی خسارت پالایشگاه نفت تهران انجام شده است

مدیرعامل شرکت پالایشگاه نفت تهران، با بیان اینکه " حادثه آتش سوزی در مخازن پالایشگاه نفت تهران هیچگونه تلفات انسانی نداشته " اظهارداشت: هماهنگی لازم با شرکت بیمه‌ برای ارزیابی و جبران خسارت انجام شده است.

چابک‌آنلاین، زهرا نامداری، عصردیروز (چهارشنبه 12 خردادماه)، در محوطه مخازن slops شرکت پالایش نفت تهران، آتش سوزی رخ داد و 77هزار بشکه به همراه 36هزار بشکه مایعات نفتی داخل آن طعمه حریق شدند.

درهمین پیوند، "حامد آرمان‌فر"، در اطلاعیه ای  گفت: به منظور کاهش ریسک ناشی از سرایت حریق به سایر واحدهای فرآیندی پالایشگاه و تمرکز بیشتر بر مهار حریق، به صورت اضطراری از سرویس خارج کردن واحدهای فرآیندی پالایشگاه انجام شد.

وی، افزود: با انجام عملیات اطفای حریق توسط آتش نشانان و تلاش کارکنان شرکت از سرایت آتش به سایر واحدهای شرکت جلوگیری به عمل آمد.

آتش سوزی در مخازن پالایشگاه نفت تهران هیچگونه تلفات انسانی نداشت

مدیرعامل شرکت  پالایشگاه نفت تهران، اذعان داشت که حادثه آتش سوزی در مخازن پالایشگاه نفت تهران هیچگونه تلفات انسانی نداشته است.

آرمان‌فر، تاکید کرد که با توجه به اینکه شرکت از پوشش مناسب بیمه تاسیسات برخوردار است هماهنگی لازم با شرکت بیمه‌ برای ارزیابی و جبران خسارت انجام شده است.

به گفته وی، با توجه به کاهش حجم حریق و ایجاد تمهیدات لازم، عملیات در سرویس قراردادن پالایشگاه آغاز شده است.

به تازگی، شرکت بیمه ایران اعلام کرده که شرکت پالایش نفت تهران تحت پوشش 8 شرکت بیمه‌ای به صورت کنسرسیوم و با لیدری بیمه ایران است.

 

ارسال نظر