شناسه خبر : 20132

توافقنامه شرکت بیمه پارسیان و شرکت کاربلد

توافقنامه شرکت بیمه پارسیان و شرکت کاربلد

پیرو توافقنامه فی‌مابین شرکت بیمه‌پارسیان و شرکت فنی‌ و‌ مهندسی رایان تجارت الکترونیک مهام با برند تجاری کاربلد در خصوص توانمندسازی نمایندگان محترم بیمه‌پارسیان در زمینه‌ی بازاریابی و فروش آنلاین بیمه از طریق تجهیز نمایندگان به بستر‌های نرم‌افزاری تحت‌وب فروش بیمه و ارائه خدمات جانبی آن بر آن شدیم که با ارائه جزئیات کامل خدمات کاربلد و بیان جزئیات توافقنامه فی‌مابین بستر هوشمند سازی کسب‌و‌کار بیمه را برای نمایندگان محترم بیمه‌پارسیان هموار سازیم.

به موازات ورود اینشورتکها در صنعت بیمه ، باید نمایندگان شرکتهای بیمه هم به ابزارهای روز مجهز شوند

تحولات در حوزه دیجیتال در صنعت بیمه امروزه با سرعت زیادی نسبت به گذشته در حال پیشرفت است و تصویری از چشم انداز کاملا انقلابی آن به نمایش در آمده است. بروز این تحولات همراه با انتظارات مشتریان و ایجاد مدلهای کسب و کار دیجیتالی ، روند سنتی کسب و کارهای بیمه را با چالش مواجه کرده و شرکتهایی که نتوانند استراتژی و فرایندهای خود را در بسترهای دیجیتال ومتناسب با نیاز مشتریان پیاده سازی کنند، از صحنه رقابت حذف خواهند شد.

تحول دیجیتال در صنعت بیمه به یک الزام اساسی برای شرکتهای بیمه تبدیل شده است طبق آخرین نظر‌سنجی موسسه حسابرسی (ارنست‌اند‌یانگ) بیش از 80% درصد مشتریان تمایل دارند در هر زمان ، هر مکان و یا هر کانال ارتباطی دیجیتال که برایشان سهولت بیشتری دارد با نمایندگان و کارگزاران بیمه ای تعامل داشته باشند و خدمات مورد نظرشان را به صورت آنلاین و غیر حضوری دریافت کنند . بی شک شرکتهایی که نتوانند خود را با تحولات دنیای دیجیتال همراه کنند باید جای خود را به استارت‌آپ‌ها و رقبای دیجیتالی بدهند.

شرکت بیمه پارسیان نیز به عنوان یکی از شرکت‌های خوشنام در صنعت بیمه ضمن توجه به بهره گیری از فناوری های نوین در زیرساخت های فنی بخش‌های مختلف ستادی خود ، نگاه ویژه‌ای به توانمندسازی دیجیتالی شبکه فروش و نمایندگان خود دارد و مدیران آن در تلاش هستند که نمایندگان خود را به جدیدترین سرویس‌های فروش و بازاریابی آنلاین بیمه در کشور مجهز نمایند. انجام مطالعات نیازسنجی نمایندگان، تحلیل و بررسی بیزینس مدل ها و تکنولوژی نرم افزاری استارتاپ های بیمه‌ای داخلی و خارجی ، برگزاری جلسات متعدد فنی در سطوح مدیریت های مختلف با شرکت های نرم افزاری ارائه دهنده سرویس‌های آنلاین بیمه‌ای و بحث و بررسی در مورد نیاز ها و چالشهای موجود،تنها بخشی از کارهای انجام شده مدیران شرکت بیمه پارسیان در این زمینه است.

طرح های متنوع و تخفیفات مورد توافق بین بیمه پارسیان و کاربلد

 

شرح نحوه خرید نرم افزار قابل ارائه طرح 1 نرم افزار قابل ارائه طرح 2
خرید نقدی مقدار تخفیف 45 درصد مقدار تخفیف 50 درصد
خرید اعتباری

بازپرداخت 6 ماه

مقدار تخفیف 40 درصد

بازپرداخت 6 ماه

مقدار تخفیف 45 درصد

خرید اعتباری با مشارکت

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بازپرداخت 6 ماه

مقدار تخفیف 35 درصد

بازپرداخت 6 تا 12 ماه

مقدر تخفیف 40 درصد

Screenshot 2022-01-09 142758

در این مسیر مدیران و کارشناسان حمایت همه جانبه خود از توسعه کسب و کار دیجیتال نمایندگان اعلام داشتند . ولی نقش جناب آقای داوود مقدم مدیر امور شعب و نمایندگان و جناب آقای مجتبی خسروی مدیر توسعه بازار و امور مشتریان و جناب آقای روح الله حیدری مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات ، جناب آقای افشین نوری مدیر روابط عمومی و تبلیغات شرکت بیمه پارسیان در محقق شدن بستر هوشمند سازی کسب و کار نمایندگان مثال زدنی است هیئت مدیره و تیم فنی کاربلد نیز به نوبه خود از زحمات یکایک مدیران دلسوز شرکت بیمه پارسیان که با جدیت تمام و سعه صدر با برگزاری جلسات فنی طولانی مدت به دنبال فراهم آوردن بهترین شرایط برای نمایندگان محترم بودند تقدیر و تشکر می نماید.

 لیست قیمت پلتفرم های فروش بیمه طبق توافق نامه شرکت بیمه پارسیان و شرکت رایان تجارت الکترونیک مهام ( کاربلد ) را در اینجا مشاهده کنید.

ارسال نظر