شناسه خبر : 17082

شرایط فروش سایپا کوییک S بدون قرعه کشی+ مشخصات

شرایط فروش سایپا کوییک S بدون قرعه کشی+ مشخصات

در جدیدترین طرح فروش محصولات سایپا، مدل کوییک s به صورت پیش‌فروش غیرقطعی با موعد تحویل دی ماه ۱۴۰۰ تا تیر سال ۱۴۰۱ عرضه شده است. متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح دوشنبه ۱۸ مرداد ماه ۱۴۰۰ با مراجعه به وب‌سایت سایپا، بدون محدودیت فروش یا قرعه‌کشی (تا تکمیل ظرفیت) نسبت به ثبت نام خودروی کوییک اس اقدام کنند.

به گزارش چابک آنلاین مبلغ پیش پرداخت کوییکs ، 77 میلیون و 497 هزار تومان اعلام شده است.

شرکت سایپا طی سال ۹۹ نمونه فیس لیفت هاچبک محبوب خود را تحت عناوین کوییک اس و جی به بازار معرفی کرد. این خودرو در تیرماه ۹۹ به طور آزمایشی روی خط تولید قرار گرفت و از مرداد ۹۹ به طور رسمی رونمایی شد. به‌تدریج و پس از رفع برخی موانع، بالاخره این محصول به صورت رسمی به مدار تولید شرکت سایپا راه پیدا کرد.

ماشین کوییک S به عنوان تیپ پایه کوییک نیوفیس در لیست محصولات دومین خودروساز بزرگ کشور قرار گرفته و از لحاظ ظاهری تفاوت‌هایی با کوییک معمولی دارد. از جمله تفاوت‌های کوییک اس در قیاس با کوییک معمولی می‌توان به تغییرات در طراحی کلی نمای جلو، چراغ‌ها، سپر و برخی جزئیات دیگر آن اشاره کرد. داخل کابین نیز با صفحه کیلومتر جدید، غربیلک فرمان دی‌کات و تحول پنل دکمه‌های سمت چپ فرمان مواجه هستیم.

در بخش فنی گرچه فعلا همان موتور  m15 تیبا برای کوییک اس نیز در نظر گرفته شده است، اما خبر رسیده که شرکت سایپا قصد دارد تا با اعمال تغییراتی نظیر افزودن سیستم زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها و استفاده از سیستم جرقه‌زنی جدید، این پیشرانه را مورد به‌روزرسانی قرار دهد و از آن در محصولات جدید نظیر کوییک نیوفیس و اطلس استفاده کند. به هر حال فعلا پیشرانه M15 سایپا با قدرت ۸۷ اسب بخار و گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر همچون روال قبل نیروبخش این عضو جدید خانواده کوییک خواهد بود.

 شاخص‌ترین امکانات کوییک نیوفیس تیپ اس در مواردی مثل: سنسور پارک عقب، تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، میله باربند سقفی، دستگیره آسان بازشو، کلید تاشونده، نشانگر تعویض دنده، دیلایت، مه شکن‌های جلو و عقب، دماسنج، کیسه هوا، ترمز ضد قفل abs و ebd، آینه‌های جانبی برقی، شیشه بالابرهای برقی، ایموبلایزر و تنظیمات دستی صندلی راننده و سرنشین را شامل می‌شود.

 

ارسال نظر