شناسه خبر : 16608

کیش یا استانبول کدام بهتر است؟

کیش یا استانبول کدام بهتر است؟

سفر کردن همواره یکی از بهترین راه‌ها برای کسب آرامش و تجربیات جدید است. برای بسیاری از افراد مهم است که مقصد سفر کجا باشد. برخی سفرهای داخلی را می‌پسندند و برخی مقاصد خارجی را. چند سالی است که بهترین و پرطرفدارترین مقصد داخلی در بین مسافران کیش است و استانبول اولین گزینه‌ای که هر ایرانی آن را برای سفرهای خارجی انتخاب می‌کند!

به گزارش چابک‌آنلاین، اما به راستی کدامیک از این شهرها مقصد بهتری برای سفر کردن هستند؟ در این مقاله به بررسی هریک از این شهرهای توریستی می پردازیم تا اگر قصد خرید بلیط هواپیما کیش یا استانبول دارید، تصمیم درستی بگیرید.

1

جاذبه های گردشگری کیش

کیش جزیره ای در آبهای خلیج فارس است که طرفداران زیادی دارد. با توجه به آب و هوای گرم و شرجی جزیره مسافران ترجیح می دهند در فصول سرد سال به کیش سفر کنند. از ماه مهر تا اوایل بهار بالاترین آمار رزرو بلیط هواپیما کیش را شاهد هستیم. بسیاری از مسافرانی که به دنبال گذراندن تعطیلاتی رویایی هستند، کیش را مقصدی مناسب می دانند. در این جزیره زیبا به قدر کافی جاذبه های دیدنی وجود دارد که بتواند روزهای سرگرم کننده و جذابی را برای شما رقم بزند. بازدید از جاذبه های تاریخی - فرهنگی و مراکز خرید متنوع، همچنین امکانات تفریحات آبی در کنار قیمت مناسب باعث می شود تا کیش یکی از بهترین مقاصد گردشگری لوکس به شمار برود.

قیمت بلیط هواپیما کیش

بسیاری از مسافران برای رزرو بلیط کیش به سایت های گردشگری مطرح داخلی مراجعه و در چند لحظه کوتاه بلیط خود را به صورت آنلاین تهیه می کنند. قیمت بلیط کیش با توجه به زمان سفر و نوع پرواز متفاوت می باشد اما به طور کلی خرید بلیط چارتر کیش صرفه اقتصادی بالایی دارد به خصوص اگر در فصول خلوت سال قصد سفر به کیش را داشته باشید.

برای این که بتوانید بلیط ارزان کیش را به راحتی رزرو کنید، باید به نکات ساده ای که در ادامه ذکر می شود، توجه کنید. توجه به زمان سفر یکی از مهمترین مواردی است که در قیمت بلیط هواپیما موثر است. در فصول خلوت سال (تابستان) به کیش سفر کنید. بلیط هواپیما اکونومی ارزان ترین نوع بلیط کیش است! همچنین با خرید بلیط چارتر کیش می توانید هزینه سفر به کیش را تا حد قابل توجهی کاهش دهید. بلیط لحظه آخری کیش را نیز فراموش نکنید چرا که در برخی از مواقع بسیار ارزان و اقتصادی ارائه می شود.

استانبول محبوب ترین سفر خارجی ایرانی ها

سالهاست که استانبول یکی از مقاصد محبوب گردشگری ایرانیان است. در استانبول جاذبه های گردشگری و تفریحی به حدی زیاد و متنوع است که ششمین رتبه جهان را در جذب گردشگر دارد. شهر استانبول معروف به عروس شهرهای ترکیه چنان جذاب و تماشایی است که هر ساله تعداد زیادی از ایرانیان را به خرید بلیط هواپیما استانبول ترغیب می کند. علاوه بر جاذبه های تفریحی و تجاری دارا بودن زیرساخت های گردشگری همانند حمل نقل و اقامت (رزرو هتل) نیز موجب شده تا گردشگران از کشورهای مختلف دنیا متقاضی سفر به استانبول باشند.

2

قیمت بلیط استانبول

ایرلاین های معتبر داخلی و خارجی همه روزه بلیط هواپیما استانبول را با قیمت های متنوع ارائه می دهند. برای استعلام قیمت بلیط استانبول بهتر است که به سایت های معتبر گردشگری و مراکز فروش بلیط هواپیما مراجعه کنید. با توجه به تعداد تقاضا قیمت بلیط متغیر می باشد. برای رزرو بلیط ارزان استانبول نیز می توانید سفر خود را به ایام خلوت موکول کنید. همچنین خرید بلیط چارتر استانبول راهکار مناسب دیگری است که می تواند هزینه سفر شما را کاهش دهد.

کیش یا استانبول کدام ارزانتر است؟

کیش و استانبول هر دو از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در نزد ایرانیان می باشند که هر کدام از آنها جاذبه های گردشگری منحصر به فردی دارند. به طور کلی نمی توان جذابیت کیش را با استانبول مقایسه کرد یا بالعکس. اما انتخاب این دو گزینه بستگی به شرایط شما دارد. بودجه ای که در نظر گرفته اید، هدف شما از سفر و یا فصلی که برای سفر انتخاب می کنید، می تواند در انتخاب شما تاثیرگذار باشد. به هر حال اگر می خواهید تصمیم درستی بگیرید و در هنگام خرید بلیط هواپیما بهترین انتخاب را داشته باشید، باید دقیق تر به بررسی هر دو مقصد بپردازید.

بررسی قیمت بلیط هواپیما کیش و استانبول

مهمترین هزینه ای که در سفرهای هوایی وجود دارد، قیمت بلیط هواپیماست. برای استعلام قیمت بلیط باید به سایت های معتبر گردشگری همچون علی بابا، تیک بان، قاصدک و مستر بلیط مراجعه کنید. در این سایت ها که در سطح کشور از اعتبار خوبی برخوردارند، قیمت انواع بلیط هواپیما به صورت آنلاین نمایش داده می شود.

در یک بررسی که در سایت تیک بان انجام شده است، متوجه شدیم که اگر در یک بازه زمانی مشخص بلیط هواپیما کیش را قیمت بگیرید و در همان زمان بلیط هواپیما استانبول را جستجو کنید، می توان گفت که هزینه خرید بلیط استانبول 5 برابر بیشتر از قیمت بلیط کیش است!

با این حساب می توان گفت که یک سفر خارجی ارزان قیمت تقریبا 5 برابر یک سفر داخلی لوکس و لاکچری تمام می شود!

3

بررسی قیمت رزرو هتل در کیش و استانبول

با یک جستجوی ساده در سایت تیکبان به راحتی می توان دریافت که رزرو هتل استانبول تقریبا سه برابر رزرو هتل کیش است! اگر قیمت رزرو هتل سه ستاره را با امکانات مشابه در هر دو شهر مقایسه کنیم کاملا مشهود است که در استانبول باید سه برابر بیشتر هزینه اقامت بپردازید. علاوه بر این باید هزینه های دیگر مانند هزینه حمل و نقل درون شهری، هزینه غذا، هزینه خرید ارز، هزینه پاسپورت و عوارض خروج از کشور را نیز در نظر بگیرید.

حال با مقایسه هزینه های موجود این مسافر است که تصمیم می گیرد یک سفر شیک داخلی را انتخاب کند یا با بودجه بالاتر سفر جذاب و به یادماندنی خارجی را برگزیند.

خرید بلیط استانبول و کیش

تصمیم شما هر چه که هست سفر به کیش یا استانبول، برای خرید ارزان ترین بلیط و رزرو هتل می توانید به سایت های معتبر مراجعه کنید. با تجربه ای که در بررسی های دقیق بدست آمده تیک بان به عنوان سایت معتبر خرید بلیط هواپیما می تواند لیست کاملی از ارزان ترین قیمت ها را ارائه دهد. فقط کافیست عبارت www.tikban.com را جستجو کنید.

  • ناشناس

    واقعا کیش بهتره
    من استانبول زندگی می کنم ولی لذتی که تو کیش هست خیلی بهتره

  • سامان

    استانبول

  • محمد

    خبری اگ من کیش زندگی میکنم
    استانبول رفتم
    هزینه استانبول خییییییییلی کمتره کیش هستش

  • عبدالله زمانی

    به نظر من هر دو جا خوب هست اما باید در نظر داشته باشین که هزینه شما برای کدام بهتر هست اما هر دو جاذبه های زیبای خودشون رو دارن و واقعا باید به هر دو جا سفر کرد بعد تصمیم بگیریم که کدوم بهتره

  • مستر مارکو

    من سفرهای زیادی را تجربه کردم . کیش و استانبول از زیباترین شهرهای ارزان قیمت هستند. اگه به سفرهای خارجی علاقه دارید واقعا استانبول شهر خوبیه که برای خرید کردن هم مناسبه اما با توجه به افزایش وحشتناک دلار کیش خیلی بهتره

ارسال نظر