شناسه خبر : 16242

قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش اعلام کرد:

کاهش ۵۰ درصدی تعهدات گروه سایپا/ حذف برخی از محدودیت های ثبت نام متقاضیان

کاهش ۵۰ درصدی تعهدات گروه سایپا/ حذف برخی از محدودیت های ثبت نام متقاضیان

با توجه به کاهش ۵۰ درصدی تعهدات گروه خودروسازی سایپا، عرضه مناسب خودرو در بازار و حذف واسطه ها از فرآیند عرضه خودروهای مجموعه سایپا، قرار شد از برنامه آینده پیش فروش محصولات، برخی از محدودیت‌های ثبت نام برای فروش تعدادی از محصولات سایپا حذف شود.

به گزارش چابک آنلاین، مجید باقری؛ قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش در حاشیه مراسم قرعه کشی طرح فروش فوق‌العاده ۵ محصول سایپا، گفت: با استمرار برگزاری طرح های فروش فوق العاده و پیش فروش خودرو، بازار فروش برخی از محصولات سایپا به آرامش و ثبات رسیده است.

وی ادامه داد: در راستای استمرار آرامش بازار و حذف رفتارهای سودجویانه، در پیش فروش آینده که به زودی بخشنامه آن اعلام خواهد شد، برخی از محدودیت های ثبت نام کاهش پیدا خواهد کرد که از جمله آن می‌توان به حذف الزام در رهن بودن یکساله سند خودروها و حذف ممنوعیت ثبت نام و صدور فاکتور نزد مجموعه‌های سایپا و ایران خودرو در ۴۸ ماهه گذشته، اشاره کرد.

باقری خاطرنشان کرد: با حذف برخی از محدودیت هایی که در گذشته و با دستور کمیته خودرو وزارت صمت به منظور کنترل التهابات کاذب بازار خودرو اعمال شده بود، تعداد بیشتری از مردم عزیزمان امکان ثبت نام و خرید خودرو از کارخانه را خواهند داشت و این امر کمک خواهد کرد که قیمت خودرو در بازار به صورت هیجانی افزایش پیدا نکند.

قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش درباره تعهدات سایپا و اینکه روند تحویل خودروها به مشتریان چگونه است، اظهارداشت: گروه خودروسازی سایپا در اوایل سال ۹۸ حدود ۵۲۰ هزار دستگاه خودرو تعهد داشت که با همت مدیریت ارشد گروه، تلاش کارگران خط تولید، شبکه تامین و سایر بخش های مرتبط موفق شدیم تولید خودرو را به‌گونه ای ساماندهی کنیم که کل تعهدات سایپا ۵۰ درصد کاهش یافته و به حدود ۲۶۰ هزار دستگاه خودرو برسد.

وی‌ افزود: در این میان تاخیر در تحویل خودروها به مشتریان هم کاهش قابل توجهی داشته است و مجموعه سایپا در تلاش است تا تاخیر در تحویل خودروها را به حداقل برساند.

باقری درباره اینکه فروش فوق‌العاده که برای آن زمان ۹۰ روزه در نظر گرفته شده است آیا با تاخیر به دست مشتریان می رسد یا خیر، گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته تمام سعی ما بر این است که خودروها کمتر از سه ماه آینده تحویل منتخبین شود.

 

ارسال نظر