شناسه خبر : 15569

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی؛

پلت فرم‌های جدید سایپا نشان دهنده ارتقای سطح کیفیت خودرو است

پلت فرم‌های جدید سایپا نشان دهنده ارتقای سطح کیفیت خودرو است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با حمایت از طراحی پلت فرم‌های جدید در شرکت سایپا گفت:‌ پلت فرم‌های جدید سایپا نشان دهنده توجه به ذائقه مشتری و ارتقای سطح کیفیت خودرو است.

به گزارش چابک انلاین، سیدعلی یزدی خواه نماینده تهران، ری‌، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرکت سایپا پلت فرم‌های جدید خودرو را در راستای توجه به ذائقه مشتری و ارتقای کیفیت خودرو طراحی و تولید کرده است، گفت:‌ اضافه شدن آپشن‌های جذاب با عنایت به الگوی مصرف سوخت و همچنین توجه به ایمنی خودرو از انتظارات عمده مردم است که مدیران خودروساز به آن توجه دارند.

وی با بیان اینکه در گذشته فقط پیکان در داخل کشور تولید می‌شد، افزود: خوشبختانه امروز ده‌ها خودرو با سوخت‌های مختلف بنزین، گازوئیل و نفت و گاز در کشور تولید می‌شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خودروسازان نگاه خوبی به داخل و استفاده از ظرفیت داخل دارند، افزود: نگاه به داخل ضامن حل مشکلات است و فرمولی است که بارها کارآمدی خود را به اثبات رسانده است.

یزدی خواه با اشاره به پیشرفت‌های ایران در عرصه برق، دارو، صنعت دفاعی و موشکی تصریح کرد: موفقیت در این عرصه‌ها به دلیل توجه به داخل و خوداتکایی بوده است.

 

وی تصریح کرد: ‌وجود انواع خودروهای جدید سواری، خودروهای سنگین مثل اتوبوس، مینی‌بوس، ماشین‌آلات کشاورزی مثل تراکتور همچنین خودروهایی در ناوگان تجاری، حمل و نقل دریایی مانند کشتی‌های اقیانوس‌پیما گویای این حقیقت شیرین است که مدیران خودروساز و مدیران صنعتی ما به درون بسیار توجه دارند و نگاه به داخل کارساز، کارآمد و کلید حل مشکلات کشور در بسیاری از زمینه‌‌ها است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در همین راستا به ساخت اولین پل هوایی ایران در سال‌های ابتدایی انقلاب اشاره کرد و گفت: اولین پل هوایی غیرهمسطح در تقاطع خط آهن تهران - شرق احداث شد و گره کور ترافیک در ترمینال جنوب را باز کرد. 

وی خاطرنشان کرد:‌ در عرصه صنعت خودرو نیز می‌توان از تجربیات گذشته برای تولید خودرو و افزایش ایمنی و کیفیت استفاده کرد.

ارسال نظر