شناسه خبر : 15164

موج ارزانی در بلیط هواپیما!!!

موج ارزانی در بلیط هواپیما!!!

با گسترش ارتباطات، نیاز به حمل و نقل سریع بیشتر احساس شد. گاهی لازم می شود تا مسافت های طولانی را در کمترین زمان ممکن طی کنیم و به مقصد برسیم. این کار با هیچ وسیله نقلیه دیگری به جز هواپیما ممکن نمی شود. شاید برخی افراد راه های دیگری را برای جا به جایی انتخاب کنند به نظر شما بهترین وسیله برای حمل و نقل کدام است؟ در این مطلب قصد داریم تا برخی از مزیت های سفر با هواپیما را به شما معرفی کنیم تا بدانید که چرا باید سفر هوایی را به سفر های زمینی ترجیح دهیم. به نظر شما چه دلیلی باعث می شود که مسافران خرید بلیط هواپیما را انجام دهند.

با ما همراه باشید. مطالعه این مطلب به 5 دقیقه زمان نیاز دارد.

4 مزیت سفر با هواپیما

سفر با هواپیما مزیت های بی نظیری دارد که می توانید با آن ها سفری خاطره انگیز و زیبا را برای خود و خانواده تان رقم بزنید. در ادامه توجه کنید تا با 4 مورد از مهم ترین مزیت های سفر با هواپیما آشنا شوید.

سفر در کمترین زمان

یکی از اصلی ترین دلایلی که باعث می شود با هواپیما سفر کنیم، سرعت بالای سفر با این وسیله است. شما با هیچ وسیله نقلیه دیگری نمی توانید از شمال تا جنوب کشور را در کمتر از یک روز طی کنید. این کار را می توانید با کمک هواپیما در چند ساعت انجام دهید. سرعت بالای هواپیما می توانید بهترین انتخاب برایتان باشد تا به موقع به مقصد مورد نظر برسید.

ایمنی بالا

اغلب افراد از خواندن این جمله متعجب می شوند. اگر نگاهی به حوادث جاده ای رخ داده بیندازید متوجه خواهید شد که چقدر آمار تصادفات جاده ای و مرگ و میر بالا است. در سفر با هواپیما شما می توانید به راحتی سوار هواپیما شوید و بدون نگرانی به مقصد برسید.

آمار های اعلام شده سالیانه به خوبی بیانگر این است که در سفر با هواپیما امکان مرگ و میر کمتر از سایر روش ها است. در جادهها به خاطر شلوغی امکان بروز تصادف خیلی بالا است. پیشنهاد می کنیم باور های نادرست را در خصوص پرواز کنار بگذارید و سفر با هواپیما را انتخاب کنید.

راحتی در سفر

اگر قصد دارید تا با راحت ترین حالت ممکن مسافت های دور و دراز را طی کنید، پیشنهاد می کنیم تا با خرید بلیط هواپیما این حس را به خود هدیه دهید. در سفر با هواپیما شما می توانید با کمترین اتلاف وقت ممکن بلیط تهیه کرده و سوار هواپیما شوید. در مسافرت با خودروی شخصی شما باید ساعت های طولانی را در جاده و زیر نور مستقیم خورشید باشید.

نداشتن احساس خستگی از سفر، بهترین حسی است که به آن نیاز خواهید داشت. سعی کنید به صورت دسته جمعی در گروه های خانوادگی و دوستانه، با هواپیما به سفر بپردازید. صندلی های هواپیما، کمترین میزان خستگی را به شما منتقل می کنند. این ویژگی را در هیچ یک از وسایل حمل و نقل نمی توانید ببینید.

Untitled

صرفه جویی در خرید بلیط برای کودکان

شما برای خرید بلیط هواپیما برای کودکان، لازم نیست به مشابه سایر وسایل حمل و نقل هزینه یکسانی را برای آن ها نیز بپردازید در سفر با اتوبوس شما مجبور هستید تا به خاطر اشغال صندلی هزینه مشابه ای را برای کودک و بزرگسال پرداخت کنید. هزینه خرید بلیط هواپیما برای نوزادان و کودکان زیر 12 سال، با افراد بزرگسال در هواپیما با یکدیگر فرق می کند.

سفر با هواپیما این مزیت را به همراه دارد که می توانید میزان هزینه های خود را نصف کنید و  از این طریق باعث صرفه جویی در هزینه هایتان شوید.

خرید بلیط هواپیما از سایت های معتبر

اگر می خواهید از امکانات بی نظیر هواپیما در سفرهای انفرادی و خانوادگی خود استفاده کنید، حتما خرید بلیط هواپیما خود را از سایت های معتبر انجام دهید. بسیاری از مسافران با خرید بلیط هواپیما از سایت های غیر معتبر در پای پرواز دچار دردسر شده اند. توصیه می کنیم بلیط هواپیمای خود را از سایت های معتبری چون تیک بان و علی بابا رزرو نمایید.

"برای انتخاب سایت گردشگری خوب و مناسب داشتن چند نکته مهم و ضروری است. اولین اصل برای خرید آنلاین بلیط هواپیما مراجعه به سایتی است که قابل اطمینان باشد. داشتن مجوزهای لازم برای انجام فعالیت سایت، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک و ایجاد اعتماد کافی برای انجام تراکنش های مالی برای هر مسافری از اهمیت خاصی برخوردار است." (منبع)

تیک بان، علی بابا، مستر بلیط و قاصدک جز معتبرترین سایت های ارائه کننده بلیط هواپیما در کشور ایران به شمار می روند.

تیک بان یکی از سایت هایی است که توانسته با ارائه خدماتی هوشمند مقدمات سفری هوشمند و نوین را برای شما فراهم سازد. در سامانه تیک بان به راحتی هرچه تمام تر می توانید بلیت مورد نظر خود را خریداری کنید. این سایت فیلتر هایی مانند نوع بلیط، کلاس های پروازی، ساعت پرواز و شرکت هواپیمایی را برای شما قرار داده است تا راحت تر بتوانید بلیط هواپیمای مورد نظر خود را تهیه نمایید.

 

ارسال نظر