شناسه خبر : 14111

با جهش تولید در گروه خودروسازی سایپا؛

رکورد تولید زامیاد پس از ۹سال شکسته شد

رکورد تولید زامیاد پس از ۹سال شکسته شد

در ادامه تحقق افزایش و جهش تولید در گروه خودروسازی سایپا، رکورد تولید ماهیانه شرکت زامیاد پس از ۹ سال با تولید بیش از ۴۲۰۰ دستگاه انواع محصول تجاری سبک در آذرماه ۹۹ شکسته شد.

به گزارش چابک آنلاین، این شرکت در شرایط توامان تحریم و اپیدمی بیماری کرونا، همزمان با فعال‌سازی ظرفیت‌های موجود تولید و نیز کاهش قطعات نامنطبق و تعامل پیوسته با شرکت‌های تامین کننده قطعات، توانست در بخش خودروهای تجاری سبک، بیش از ۴۲۰۰ دستگاه انواع وانت را در آذرماه سال ۹۹ تولید کند.

ثبت این رکورد جدید در شرکت زامیاد که از سال ۹۱ بی سابقه بوده است، در شرایطی به دست آمده که مواردی چون تحریم ها و محدود شدن کانال‌های ارتباطی برای تامین قطعات و تولید انواع خودرو؛ همچنین عدم امکان بازگشایی اعتبار اسنادی (LC) جزو چالش های مهم خودروسازان در دو سال اخیر بوده است.

گفتنی است، شرکت زامیاد به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان، همزمان با افزایش تولید، توجه ویژه‌ای به سطح کیفی و نیز توسعه سبد محصولات معطوف داشته و در این زمینه اقدامات مهمی در راستای حفظ و ارتقاء کیفی انواع محصولات به مرحله اجرا گذاشته که از آن جمله می توان به توسعه و نوسازی سالن رنگ، نوسازی فیکسچر، پروژه موتور یورو۵ و ... اشاره کرد.

ارسال نظر