شناسه خبر : 13761

هتل‌های خاص و عجیب در ایران

هتل‌های خاص و عجیب در ایران

صنعت گردشگری در سال های گذشته شاهد تغییرات مثبت و خلاقانه ای بوده و حاصل آن ساخت هتل هایی با امکانات جالب و گاه عجیب بوده است. ایران هم از این جریان به دور نمانده و در گوشه گوشه این سرزمین هم می توان هتل هایی را یافت که با ویژگی های منحصر به فرد خود دل گردشگران داخلی و خارجی را برده اند. اگر شما هم پیش از رزرو هتل، نقشه یک اقامت متفاوت و هیجان انگیز را کشیده اید، به توصیه جااینجاس مقاله هتل های خاص و عجیب در ایران را بخوانید.

اقامتی در دل صخره ها با رزرو هتل لاله کندوان

هتل صخره ای لاله کندوان یکی از هتل های این لیست است که در دهکده توریستی کندوان بنا شده است. این منطقه با خانه هایی به شکل کندوی عسل یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری استان آذربایجان شرقی در میان گردشگران است؛ خانه هایی که در دل صخره ها ساخته شده و هر بیننده ای را ساعت ها به تماشا وامی‌دارند. اما این تنها جاذبه این منطقه نیست و اقامت در یک هتل صخره ای هم می تواند به همان انداز هیجان انگیز باشد.

این هتل پنج ستاره که در واقع سومین هتل صخره ای جهان است، از سال 1386 تا کنون درهای خود را به روی مهمان ها باز کرده است. فضاهای اقامتی هتل در قلب صخره ها بنا شده و همین ویژگی، لاله را به یکی از خاص ترین هتل های تبریز بدل کرده است.

اقامت روی آب در هتل ترنج کیش

خلیج فارس و جزایر واقع در آن یکی از جاذبه های گردشگری جنوب کشورمان است که هر ساله مسافران بسیاری را به سوی خود جذب می کنند. اما در سال 1394 که اولین هتل دریایی ایران در جزیره زیبای کیش فعالیت خود را آغاز نمود، انگیزه تازه ای برای مسافران شکل گرفت؛ اقامتی رویایی روی آب در اتاق ها و سوئیت هایی با کف شیشه ای! خالی از لطف نیست که بدانید منطقه احداث هتل ترنج و شیوه ساخت آن به صورتی انتخاب و طرح ریزی شده است که کمترین آسیب ممکن به محیط زیست منطقه وارد آید.

زیر سقف آسمان کویر در هتل قلعه گنج

در گذشته های دور بعضی از هموطنان ما در قسمت هایی از کشورمان از کپر برای سکونت بهره می بردند. در سال 1395 به همت گروه هتل های پارسیان، اولین هتل کپری ایران در منطقه قلعه گنج کرمان افتتاح شد. واحدهای اقامتی هتل قلعه گنج در محوطه ای باز به شکل کپر ساخته شده اند، اما با امکاناتی مدرن که آسایش مسافران تامین گردد. اگر تمایل دارید حال و هوای زندگی کویر نشینان زیر آسمان رویایی کویر را از نزدیک لمس کنید، رزرو این هتل می تواند خواسته شما را محقق کند.

این مطالب را بخوانید:

قدیمی ترین هتل های ایران کدامند؟

آشنایی با انواع اتاق ها و اصطلاحات مربوط به هتل

انواع هتل ها را بشناسید

کاروانسرای عباسی در هتل لاله بیستون

قطعا برای هر مسافری که قصد سفر به غرب کشور را دارد، اقامت در کاروانسرایی متعلق به دوره صفوی در دامنه کوه بیستون جذاب خواهد بود. اگر شما هم در این دسته قرار دارید، حتما با اقامت در هتل لاله بیستون به حال و هوای دوران صفوی باز خواهید گشت. این هتل یا همان کاروانسرای دوران صفوی که 6000 مترمربع وسعت دارد، با نام کاروانسرای عباسی نیز شناخته می شود. این کاروانسرا پس از بازسازی و مرمت به عنوان هتل به بهره برداری رسیده است.

آوای جنگل در هتل بام سبز رامسر

یکی از جذاب ترین و آرامش بخش ترین جاذبه های گردشگری دنیا که علاقمندان بی شماری نیز دارد، طبیعت بکر و دست نخورده است. برای علاقه مندان به طبیعت رزرو هتل بام سبز یکی از بهترین گزینه های ممکن خواهد بود. این هتل در ارتفاع 700 متری از سطح دریا بنا شده است و مسافران برای رفت و آمد باید از تله کابین استفاده کنند. ضمن اینکه کلبه های جنگلی این هتل که کمی با قسمت پذیرش فاصله دارند، در دل طبیعت قرار گرفته و اقامتی بی نظیر را برای میهمانان به ارمغان می آورند.

رزرو هتل و هتل آپارتمان در جااینجاس

اینکه شما بخواهید در یک هتل متفاوت بمانید یا همان هتل های غیر خاص را ترجیح می دهید؛ برای ما تفاوتی نمی کند. کافیست تصمیم خود را بگیرید، به سامانه جااینجاس سری بزنید و هر یک از اقامتگاه ها را با جزئیات اعم از امکانات، خدمات و قیمت هتل ببینید. در این سایت ما شما این امکان را دارید تا به واسطه فیلترهای پیشرفته، جستجوی خود را مدیریت کرده و در زمان هم صرفه جویی کنید. در این صورت امکان پیدا کردن هتل ارزان با قیمت مناسب یا بالعکس هتل لوکس هم برای شما وجود دارد.

منبع: jainjas

ارسال نظر