شناسه خبر : 13471

قیمت جدید محصولات سایپا چقدر است؟

قیمت جدید محصولات سایپا چقدر است؟

با اعلام شرایط فروش محصولات سایپا برای آبان ۱۳۹۹، مشخص شد که این خودروساز چه محدوده قیمتی جدیدی را با خودروهای خود در نظر گرفته است. صبح روز گذشته (۵ آبان ۱۳۹۹) رئیس شورای رقابت اعلام کرد که مجوز افزایش قیمت برای سه ماهه سوم به خودروسازان داده شده و این شرکت ها از این پس، شرایط فروش خود را بر مبنای قیمت های جدید اعلام خواهند کرد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از اسب بخار، هنوز به صورت رسمی گروه خودروسازی سایپا قیمت جدید محصولات تولیدی خود را اعلام نکرده است و بدیهی است که نمی توان در شرایط فعلی قیمت دقیق خودروهای این شرکت را اعلام نمود. اما با توجه به قواعد پیش فروش خودرو و افزایش قیمت اتفاق اتفاده در تعیین ودیعه اولیه برای ثبت نام محصولات این خودروساز، می توان به محدوده قیمت های جدید خودروهای سایپا دست پیدا کرد.

با توجه به قواعد پیش فروش خودرو، شرکت ها می توانند حداکثر ۵۰ درصد بهای تمام شده نسخه پایه و یا نسخه قابل عرضه محصول پیش فروش را بر مبنای قیمت مصوب روز ثبت نام، از متقاضیان دریافت کنند. به عبارت ساده با توجه به افزایش قیمت رخ داده در پیش پرداخت های ثبت نام محصولات سایپا، با درنظر گیری ضریب ۲ می توان به قیمت های جدید و مصوب شورای رقابت نزدیک شد.

نکته قابل توجه در مورد پیش پرداخت های جدید و محدوده قیمت های به دست آمده، بهای تقریبی «سایپا شاهین» است. با وجود اینکه هنوز این خودروساز فهرست قیمت های جدید خود را منتشر نکرده است، اما قطعا این سوال ایجاد می شود که بهای حدودی به دست آمده برای شاهین S است و یا به شاهین G اختصاص دارد؟

جدول زیر صرفاً بهای حدودی و جدید محصولات سایپا است و قطعا قیمت های دقیق، پس از اعلام رسمی فهرست قیمت محصولات این خودروساز اعلام خواهد شد. برای همین در این فهرست، به خاطر عدم عرضه «ساینا S»، «کوییک آر پلاس»، «کوییک S» و «کوییک G» در پیش فروش اخیر سایپا، بهای حدودی آن ها درج نشده است.

5

ارسال نظر