شناسه خبر : 12594

ثبت‌نام بیش از ۸۸ هزار نفر در دور دوم قرعه‌کشی سایپا/ بیشتر شرکت‌کنندگان متقاضی کوییک

ثبت‌نام بیش از ۸۸ هزار نفر در دور دوم قرعه‌کشی سایپا/ بیشتر شرکت‌کنندگان متقاضی کوییک

یک مقام مسئول در سایپا از پیش ثبت‌نام بیش از ۸۸هزار نفر در دور دوم قرعه‌کشی طرح پیش‌فروش مشارکت در تولید این شرکت خبر داد و گفت: در این میان متقاضیان کوییک‌اس با حدود ۶۰هزار شرکت‌کننده بیشتر از ساینا‌اس است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از اقتصاد آنلاین؛ صبح امروز سومین مرحله از قرعه‌کشی پیش‌فروش دو محصول جدید گروه خودروسازی سایپا به صورت مشارکت در تولید با حضور مراجع قضایی و نهاد‌های نظارتی در محل این شرکت برگزار شد. در این مراسم حسن حسین‌آبادی، سرپرست مهندسی سایپا و سیستم‌های گروه درباره جزییات این طرح توضیح داد: تا کنون یک طرح فروش فوق‌العاده، دو پیش‌فروش یکساله و دو طرح مشارکت در تولید برگزار شده و امروز سومین مرحله از طرح پیش‌فروش مشارکت در تولید سایپا برای عرضه دو محصول جدید کوییک‌اس و ساینا‌اس به تعداد ۴۸۴۵دستگاه با همان قواعد و محدودیت‌های پیش‌فروش‌های قبلی انجام شد.

او اضافه کرد: برای این دور از پیش‌فروش محصولات سایپا ۸۸۲۶۷نفر پیش‌ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد، ۸۷۵۲۸نفر واجد شرایط بودند؛ به این ترتیب تعداد کوییک‌اس عرضه شده در این طرح ۱۵۸۶دستگاه و ساینا‌اس ۳۲۵۹دستگاه است که بیشترین متقاضی برای خودروی کوییک‌اس با ۶۰هزار و ۳۱شرکت‌کننده است و تعداد متقاضیان ساینا‌‌اس نیز ۲۸۲۳۶نفر است.

حسین‌آبادی در پایان گفت: همچنین در این طرح ۵۰درصد ظرفیت بالغ بر ۲۴۲۳دستگاه خودرو برای رزرو در نظر گرفته شد که در این میان سهم کوییک‌اس ۷۹۳ و ساینا‌اس ۱۶۳۰دستگاه بود.

 

 

ارسال نظر