شناسه خبر : 12511

نماشویی ساختمان چیست؟ و چگونه انجام می‌شود؟

نماشویی ساختمان چیست؟ و چگونه انجام می‌شود؟

آیا تا به حال از اینکه نمای بیرونی ساختمان محل زندگی و یا محل کارتان در کنار ساختمان‌های کناری ظاهری کثیف‌تر و زشت دارد، خجالت‌زده شده‌اید؟! توانایی مالی لازم برای تعویض نمای ساختمان را ندارید و از این بابت ناراحت هستید؟

به گزارش چابک آنلاین، باید بگوییم که کاملاً حق با شماست.! چرا که امروزه با توجه به افزایش قیمت مواد و مصالح مورد نیاز در صنعت ساختمان‌سازی، هرکسی از عهده پرداخت هزینه‌های گزاف تعویض نمای بیرونی ساختمان برنمی‌آید. اما چاره کار چیست؟ بگذاریم نمای ساختمان همانطور زشت و دودآلود بماند؟!

خوشبختانه امروزه خدمات نماشویی ساختمان برای از بین بردن آلودگی‌هایی که ممکن است بر اثر عوامل متعددی، ماننددود ماشین‌ها و کارخانجات، باران های اسیدی، لکه‌های سیمان و ملات، ذرات معلق موجود در هوا و... بر روی نمای ساختمان‌ها ایجاد شوند، راهکار مناسبی برای داشتن ساختمانی تمیز و درخشان است.

برای آشنایی بیشتر با این روش و یافتن افرادی که بتوانند کار نماشویی ساختمان را در بالاترین سطح کیفیت و با کمترین قیمت ممکن انجام دهند، تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

نماشویی ساختمان

همانطور که می‌دانید سطح بیرونی ساختمان‌ها بعد از گذشت مدتی و به دلیل قرارگیری در معرض ذرات و آلودگی های گوناگون؛ اعم از آلودگی هوا، دود ماشین ها و کارخانجات و... ظاهری کثیف و سیاه پیدا می‌کند که این عامل نه تنها ظاهر ساختمان بلکه نمای شهر و محله را نیز تحت تاثیر خود قرار داده و از کیفیت بصری شهرها می‌کاهد.

اما خدمات نماشویی ساختمان‌ها علاوه بر لایه‌برداری و نظافت نما، میزان طول عمر و ماندگاری مصالح به کار رفته در نما را نیز افزایش می‌دهد.

نماشویی ساختمان‌ها طی مراحلی و با استفاده از مواد و دستگاه‌های پیشرفته صورت می‌گیرد که انتخاب این مواد و شیوه نماشویی، بستگی به نظر کارشناس فنی، میزان کثیفی، جنس نما و بودجه مشتری دارد.

روش‌های نماشویی ساختمان

به طورکلی دستگاه واترجت و یا دستگاه سندبلاست برای نماشویی ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از واترجت برای شستشوی نما زمانی صورت می‌گیرد که که نمای ساختمان آلودگی زیادی نداشته باشد. به طور کلی روش‌های نماشویی عبارتند از:

  1. نماشویی ساختمان با داربست:

نماشویی ساختمان‌ها علی الخصوص ساختمان‌های بلندمرتبه، کار بسیار خطرناک و پرریسکی است و انجام آن بدون داشتن تجربه و مهارت کافی ممکن نمی‌باشد. به همین دلیل نماشویی ساختمان باید توسط نماشوی حرفه‌ای و به کمک وسایل امنیتی مناسب انجام شود.  

  1. نماشویی ساختمان با طناب:

نماشویی با طناب در مقایسه با روش قبلی به دلیل اتصالاتی که توسط طناب انجام می شود از امنیت بسیار بالاتری برخوردار می باشد.

  1. نماشویی ساختمان با استفاده از کمربند محافظ:

در این روش نیز مانند روش قبلی به دلیل استفاده از کمربندهای محافظ توسط نماشوی ساختمان، امنیتی بیشتری وی در حین کار در ارتفاع تضمین می‌شود.

همانطور که تاکنون متوجه شدید، نماشویی ساختمان‌های گوناگون، مانند نماشویی کامپوزیت یک کار کاملاً تخصصی بوده و باید توسط فرد باتجربه و ماهر انجام شود. اما چطور می‌توانید بهترین فرد متخصص را برای شستشو نمای بیرونی ساختمان‌های خود پیدا کنید؟

اصلاً نیازی نیست که برای پیدا کردن فرد مناسب این کار  خود را به دردسر بیندازید، چراکه شرکت خدماتی نظافتی پین ورک (pinwork) با بهره‌مندی از کادری مجرب، دستگاه­های فوق پیشرفته، مواد نانو و ضد آب آماده ارائه خدمات نماشویی باکیفیت و با ماندگاری بالا می‌باشد. ناگفته نماند قیمت نماشویی ساختمان در پین‌ورک بر اساس عوامل متعددی محاسبه و به مشتریان ارائه می‌گردد.

عوامل موثر بر قیمت نماشویی ساختمان

نماشویی ساختمان قیمت متنوعی دارد که تخمین آن وابسته به عوامل گوناگونی می‌باشد که برخی از آنها عبارتند از:

  • ارتفاع ساختمان
  • میزان آلودگی موجود در سطح بیرونی ساختمان
  • جنس و نوع سنگ مورد استفاده در نمای ساختمان
  • مدت زمان و شرایط انجام عملیات نماشوی
  • روش انجام نماشویی (شستشوی نما با طناب، شستشو نما با داربست و یا شستشو با کمربند محافظ)

کارشناسان و متخصصان نماشویی شرکت پین ورک، بعد از مراجعه به محل مورد نظر و بررسی‌های دقیق قیمت نهایی عملیات نماشویی ساختمان را با توجه به فاکتورهای گفته شده و به صورت کاملاً رایگان تخمین زده و به شما اعلام می‌کنند.

یکی از جذابیت‌های استفاده از خدمات پین ورک (pinwork امکان استعلام رایگان تعرفه خدمات آن حتی قبل از خرید و ثبت سفارش می‌باشد. به این ترتیب شما می‌توانید با اطلاعات کامل و بعد از برآورد هزینه ها، اقدام به ثبت نهایی سفارش مورد نظر خود نمایید.

بنابراین با توجه به این که نظافت و شستشوی نمای بیرونی ساختمان‌ها نیاز به تجربه و مهارت خاصی دارد، شرکت خدماتی نظافتی آنلاین پین ورک با در اختیار داشتن افراد متخصص در حوزه نماشویی، آماده خدمت‌رسانی به مشتریان خود می‌باشد. پین ورک از تمام توان و انرژی خود برای ارائه خدمات باکیفیت و مقرون به صرفه استفاده می‌کند.

اگر می‌خواهید از خدمات نماشویی ساختمان پین ورک (pinwork  بهره مند شوید، کافیست که اپلیکیشن پین ورک را نصب و یا با شماره 87700770-021 تماس بگیرید تا کارشناسان پین ورک بهتریم متخصصین نماشویی را با تضمین کیفیت کار، به شما معرفی کنند.

ارسال نظر