شناسه خبر : 12242

سفر آسان با بیمه مسافرتی سامان

سفر آسان با بیمه مسافرتی سامان

رفتن به مسافرت، فارغ از اینکه سفر تفریحی باشد یا تجاری، یا برای دیدار با خانواده، یا برای کار و مهاجرت، به کشورهای همسایه باشد، یا به کشورهای آسیای جنوب شرقی یا اروپا و آمریکا و کانادا، تحت قوانین ویزای شنگن باشد یا بتوان بدون ویزا به مقصد رسید، اولین و مهمترین مسئله اش، هزینه سفر است. هزینه های قابل پیش بینی در هر سفر عبارت‌اند از هزینه‌های اسکان مثل هتل، و هزینه‌های رفت و آمد مثل هزینه بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس، و تاکسی و در نهایت هزینه‌های خوراک و خرید از مراکز خرید است.

به گزارش چابک آنلاین، اما هزینه هایی هم هستند که غیر قابل پیش بینی هستند، و باید قبل از مسافرت برای آن ها راهکاری بیاندیشیم. چرا که در طول مسافرت، ما معمولاً به منابع مالی خودمان دسترسی نداریم و در حال حاضر هم در داشتن کارت های اعتباری بین المللی برای پرداخت هزینه های پیش بینی نشده از محل حساب های بانکی خود هم در محدودیت هستیم. از طرفی مقدار این هزینه ها هم مشخص نیست که بتوانیم مقداری وجه نقد به همراه خود ببریم تا در صورت وقوع حادثه ای بتوانیم از آن مبالغ، مشکل را برطرف کنیم. همچنین هزینه هایی مثل درمان هم در اکثر کشورها وقتی تحت پوشش بیمه آن کشور نباشید، بسیار بالا هستند. به طوری که برای یک مشکل پزشکی ساده مجبور هستید مبلغ بسیار زیادی را بپردازید.

در کنار همه اینها، افت ارزش پول ایران در برابر ارزهای جهانی مثل دلار، یورو، درهم و لیر باعث شده است که قدرت خرید و هزینه ما را نیز در خارج از کشور کاهش پیدا کند. بنابراین در برخی مواقع حتی امکان مالی برای به همراه بردن ارز به مقدار زیاد را هم نداریم.

در این شرایط بهترین راهکار این است که از بیمه مسافرتی استفاده کنیم. در بیمه مسافرتی، مهمترین دغدغه یک مسافر یعنی هزینه های پزشکی تحت پوشش قرار می گیرد. این هزینه ها شامل بستری در بیمارستان، هزینه های دارو، و فوریت های دندانپزشکی و هزینه های درمان سرپایی است. همچنین مشکلاتی نظیر هزینه های دعاوی حقوقی و همچنین گم شدن یا دیر رسیدن چمدان ها را هم می توانید از بیمه مسافرتی پوشش بگیرید.

به جرأت می توان گفت که بهترین راهکار برای سفر آسان و بدون دغدغه از اتفاقات و حوادث و هزینه های پیش بینی نشده، استفاده از بیمه مسافرتی است. در این میان سالهاست که شرکت بیمه سامان با ارائه بهترین بیمه مسافرتی که پرداخت خسارت را هم در مقصد انجام می دهد، توانسته به خوبی به هموطنان عزیز در خارج از ایران خدمت رسانی کند. این امر با استفاده از کمک رسان حرفه ای که می تواند به صورت شبانه روزی در تمام کشورهای دنیا نظیر اروپا وآمریکا و کانادا، ترکیه، امارات، گرجستان و چین خدمات بیمه مسافرتی بیمه سامان را پوشش دهد.

نکته خیلی مهم در خرید بیمه مسافرتی این است که شما می بایست قبل از خروج از ایران اقدام به خرید نمایید، چون شروع بیمه نامه از اولین مهر خروج از کشور روی پاسپورت شما خواهد بود. بنابراین اگر بعد از خروج از ایران بیمه نامه را تهیه کرده باشید، عملاً در این سفر برای شما کاربردی نخواهد داشت.

برای تهیه بیمه مسافرتی از بیمه سامان، می توانید به صورت اینترنتی و از طریق سایت خرید آنلاین بیمه مسافرتی اقدام نمایید. همچنین در این وب سایت می توانید در زمان های مختلف، از تخفیفات بیمه مسافرتی سامان هم بهره مند شوید.

 

 

ارسال نظر