اختصاصی چابک آنلاین؛

شرکت‌های بیمه‌ای فقط به فکر گرفتن حق بیمه درکوتاهترین زمان ممکن هستند

شرکت‌های بیمه‌ای فقط به فکر گرفتن حق بیمه درکوتاهترین زمان ممکن هستند

رئیس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی هگمتانه بیان کرد:شرکت‌های بیمه‌ای تنها به فکر گرفتن حق بیمه در کوتاهترین زمان ممکن هستند هر چند که بیشتر بیمه‌گزاران نمی‌دانند که کدام موارد را در بیمه‌نامه انتخاب و یا درهنگام دریافت خسارت چگونه اقدام کنند.

چابک آنلاین، بهاره تاجرباشی،"سعید مسرور" با بیان اینکه از خدمات شرکت های بیمه ای رضایتی ندارد در گفت و گو با چابک آنلاین گفت که شرکت های بیمه ای دربیمه نامه های تکمیل درمان گزینه هایی همانند هزینه های دندانپزشکی که کاربرد بالایی برای همه افراد دارد را نادیده می گیرند و گزینه های دیگر را که شامل جامعه آماری کمتری می شود  و مورد نیاز همه نیست در بیمه نامه می گنجانند .

وی، با اشاره به عدم رضایت  کارکنان  کارخانه متبوع خود از بیمه نامه تکمیل درمان، توضیح داد: از عملکرد شرکت های بیمه ای در زمینه بیمه نامه تکمیل درمان رضایتی نداشتیم و کارکنان این شرکت  درحال حاضر فاقد این بیمه نامه هستند.

مسرور،با اشاره به دو مورد خسارتی که به کارخانه وی وارد شده،توضیح داد: یک مورد کانکس های پیمانکار دچار آتش سوزی شد که در محوطه ایمنی نیز قرار داشت و شرکت بیمه بعد از کلی رفت و آمد هیچگونه خسارتی پرداخت نکرد و مورد دوم خراب شدن دیوار کارخانه به دلیل سیل و وارد آمدن خسارت زیاد به پست برق بود که بیمه مبلغ بسیار ناچیزی را به علت عدم آگاهی ما پرداخت کرد.

به گفته وی،شرکت های بیمه ای می توانند با توضیح بیشتر، بیمه گزاران را کاملا توجیه کنند و تنها به فکر دریافت حق بیمه نباشند و در واقع بیمه گر باید نقش مشاور را بازی کرده و به مسئولیت خود به درستی عمل کند.

 

ارسال نظر