شناسه خبر : 11666

چگونه با خرید رایگان عرضه اولیه‌های بورس، بیمه عمر بشویم؟

چگونه با خرید رایگان عرضه اولیه‌های بورس، بیمه عمر بشویم؟

شرایط اقتصادی به شکلی شده است که باید بیشتر از هر زمان دیگری برای دخل و خرج زندگی خود برنامه‌ریزی کنید. نیاز است تا هزینه‌های متغیر خود و خانواده‌تان را اولویت‌بندی کنید. احتمال اینکه کسری بیاورید و قید یک سری خرج‌ها را بزنید هم هست. پس انتخاب‌های درست اقتصادی از هر دوره دیگری مهم‌تر شده‌اند.

به گزارش چابک آنلاین، شاید این سوال برای‌تان پیش آمده که در این وضعیت چگونه می‌شود با سرمایه‌گذاری کم، سود بیشتری بدست آورد؟ ما پاسخ مورد نظر شما را پیدا کرده‌ایم: «وب‌سایت تیم‌ شیم».

تیم‌شیم فقط بیمه نیست

متاسفانه در شرایط سخت اقتصادی، برخی از شما به اشتباه، بیمه را از سبد هزینه‌های خود کنار می‌گذارید. هر چند می‌دانید پشتوانه بیمه، هم ریسک مالی زندگی شما را کم می‌کند و هم موجب آسایش خاطرتان می‌شود. اینجا است که تیم‌شیم می‌تواند به کمک شما بیاید و مشکلتان را حل کند. چگونه؟

وب‌سایت خرید آنلاین بیمه تیم‌شیم در حال توسعه خدمات خود است و "طرح خرید رایگان عرضه‌ اولیه‌ های بورس به حساب تیم‌شیم" یکی از آن‌هاست. در این طرح ویژه و منحصربه‌فرد، تیم شیم با اعتبار خودش، سهام همه عرضه اولیه‌های بورس را برای کاربرانش می‌خرد. از این طریق شما بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای از سود سهام برخوردار می‌شوید و با آن مبلغ بیمه‌نامه‌های خودتان را پرداخت می‌کنید. این یعنی که دیگر نیاز نیست نگران حق بیمه خود باشید و حتی این فرصت را دارید که خرید بیمه رایگان را تجربه کنید.

تجربه ثابت کرده که خرید سهام عرضه‌ اولیه‌های بورس، همیشه سودآور بوده است و برای مثال مجموع سود عرضه‌ اولیه‌های بورس در سال ۱۳۹۸ بیش از ۴ میلیون تومان بود و امسال تا همین‌ الان هم بیش از ۳ میلیون تومان سوددهی داشته‌اند. حالا حساب کنید که با مبلغ ۴ میلیون تومان چه بیمه‌نامه‌هایی را می‌توانستید در سال قبل خریداری کنید؟ ما برایتان حساب کرده‌ایم:

برای مثال شما می‌توانستید بیمه شخص ثالث یک خودرو ۲۰۶ مدل ۹۵، بیمه بدنه آن، یک بیمه عمر با حق بیمه یک میلیون و هفتصد و پنجاه هزار تومان در سال، بیمه تکمیلی انفرادی و بیمه‌آتش‌سوزی یک آپارتمان ۸۰ متری را با سود سهام عرضه‌ اولیه‌ها پرداخت کنید. تمام محصولات این سبد بیمه‌ای در وب‌سایت تیم‌شیم در دسترس شما هستند.

ثبت نام در طرح خرید رایگان عرضه‌اولیه‌های بورس به حساب تیم‌شیم

فقط کافی است در صفحه ویژه طرح خرید رایگان عرضه اولیه‌های بورس در وب‌سایت تیم‌شیم به آدرس زیر ثبت نام

https://teemsheem.com/ipo/

و با افتتاح حساب در کارگزاری‌های بورس طرف قرارداد با وب‌سایت تیم‌شیم، احراز هویت و دریافت کد بورسی، ثبت‌نامتان را تکمیل کنید. سپس خرید و فروش عرضه اولیه‌های بورس برایتان آغاز می‌گردد و ۱۰۰٪ سود سهامتان در حساب کاربری شخصی‌تان در کارگزاری متعلق به شما و محفوظ است. هر زمان که سود شما به میزان مبلغ بیمه‌نامه انتخابی­تان رسید یا موعد تمدید بیمه‌نامه‌تان شد، با سود سهامتان حق بیمه پرداخت می­شود و بیمه می‌شوید.

 

مراحل ثبت نام و فرایند خرید بیمه‌نامه را می‌توانید در اینفوگرافیک زیر مشاهده کنید.

1

 

ارسال نظر