شناسه خبر : 11578

جدول پیش پرداخت محصولات سایپا منتشر شد

جدول پیش پرداخت محصولات سایپا منتشر شد

گروه خودروسازی سایپا که از ظهر ۱۸خرداد ۱۳۹۹، اقدام به پیش فروش یکساله محصولات نموده است، در اطلاعیه جدید خود مبلغ پیش پرداخت خودروها را اعلام کرده است. در این بخشنامه بهای پیش پرداخت سایپا شاهین، ساینا S، کوییک S و… دیده می شود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از اسب بخار، از ساعت ۱۴ روز ۱۸ خرداد ۱۳۹۹، دور جدید پیش فروش های سایپا آغاز شده و متقاضیان نیز با مراجعه به وبسایت این شرکت، مراحل پیش ثبت نام محصولات سایپا را طی نموده اند. با وجود اینکه تا چند ساعت قبل، حتی مبلغ ودیعه اولیه برای ثبت نام خودروها مشخص نشده بود، اما شاهد هستیم که ده ها هزار نفر بدون توجه به مشخصات خودروی تحویلی، زمان تحویل خودرو، پیش پرداخت و قیمت نهایی نیز اقدام به تکمیل فرم ثبت نام نموده اند.

حال سایپا در اطلاعیه جدید خود مبلغ پیش پرداخت سایپا شاهین، ساینا S، کوییک S، کوییک دنده ای، کوییک آر، وانت ۱۵۱ آپشنال، نیسان وانت تک سوز آپشنال، نیسان وانت دوگانه سوز آپشنال و نیسان وانت دیزل را مشخص کرده است.

با توجه به افزایش قیمت های اعلام شده از جانب شورای رقابت، شاهد هستیم که پیش پرداخت خودروهایی چون کوییک دنده ای و کوییک آر نسبت به گذشته افزایش قیمت قابل توجهی را داشته است. از سویی به خاطر قواعد قیمت گذاری خودروسازان، احتمال آن زیاد است که ودیعه اعلام شده، ۵۰ تا ۵۵ درصد قیمت نهایی خودرو باشد و بتوان به این سبک، قیمت حدود محصولات جدید سایپا را مشخص کرد.

لازم به ذکر است که از ساعت ۱۴ روز ۱۸ خرداد به مدت ۷۲ ساعت، متقاضیان می توانند تا با مراجعه به وبسایت سایپا در پیش ثبت نام این محصولات شرکت نمایند.

1

2

 

ارسال نظر