بیمه مسئولیت دستیاران بالینی تخصصی و فلوشیپ پزشکی برقرار شد

بیمه مسئولیت دستیاران بالینی تخصصی و فلوشیپ پزشکی برقرار شد

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: بیمه مسئولیت شغلی دستیاران بالینی تخصصی رشته های پزشکی در مقاطع تخصصی، فوق تخصصی و فلوشیپ از ابتدای مهر ۱۴۰۰ تا ابتدای مهر ۱۴۰۱ برقرار شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا،  دکتر سید فرشاد علامه ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به پیگیری های انجام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی تهران دستیاران بالینی پزشکی برای سومین سال پیاپی از مزایای بیمه مسئولیت شغلی بهره مند شدند.

وی در توضیح نحوه دریافت بیمه نامه ها اعلام کرد: به منظور تسهیل در دریافت بیمه نامه ها با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با شرکت بیمه دی دستیاران می توانند بدون مراجعه حضوری و با مراجعه به وب سایت بیمه دی به نشانی اینجا سوابق بیمه خود را از سال ۱۳۹۸ دریافت کنند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران همچنین در ادامه گفت: با توجه به تکمیل فرایند ثبت نام دستیاران جدید (ورودی ۱۴۰۰) فهرست آنان نیز برای برقراری بیمه به شرکت ارسال شده است که به محض اعلام شرکت بیمه این عزیزان نیز می توانند نسبت به دریافت بیمه نامه خود اقدام کنند. 

 دکتر علامه در پایان خاطرنشان کرد: از این فرصت استفاده می کنم و از تلاش دستیاران دانشگاه به ویژه در کارزار مبارزه با کرونا صمیمانه قدردانی و سلامتی و موفقیت های روز افزون آنان را از خداوند خواستارم.

ارسال نظر