بیمه سرمد

تدارک خدمات بیمه ای توسط بانک ها، شبکه ای رسمی و رو به رشد برای توزیع محصولات بیمه ای میباشد. بانک- بیمه به عنوان اهرمی کارآمد و اثربخش و با هدف دستیابی به پایگاه در بازارهای با نفوذ بیمه ای پایین و تنوع محدود شبکه های توزیع، از سوی بیمه گران به کار گرفته می شود که علاوه بر یکپارچه سازی عملیات بانکی و بیمه ای، میتواند نتایج بسیار ارزشمندی را نیز برای مشتریان ابن دو نهاد به همراه داشته باشد.

به گزارش چابک آنلاین ، برخی از نتایج بیمه طرح آسایش سفر عبارتند از:

تلفیق خدمات بانک و بیمه، می تواند منجر به کاهش هزینه های عرضه و کاهش قیمت تمام شده و نهایتاً عرضه محصولات جدید، ساده، متمایز و ارزان با قیمتی پایین تر گردد.

توانایی ارائه خدمات متنوع به مشتریان در اقصی نقاط کشور با عنایت به پراکندگی جغرافیایی شعب بانک

در مسیر این سیاست و استراتژی، شرکت بیمه سرمد با توجه به برخورداری از یکی از بزرگترین گروه های مالی و اعتباری کشور، بانک صادرات ایران، به عنوان سهامدار اصلی، از فرصت و پتانسیل مناسبی برای حرکت در این مسیر برخوردار می باشد.

گرچه این همکاری می تواند دارای مولفه ها،گستردگی و پیچیدگی بسیار زیادی در میان مدت و بلند مدت باشد، رویکرد کوتاه مدت بیمه سرمد، فروش محصولات بیمه ای ساده و استانداردی است که عرضه آن توسط شعب بانک صادرات ایران، با کمترین مشکل و پیچیدگی همراه باشد.

بدیهی است رویکرد بلند مدت بیمه سرمد، تولید محصولات بیمه ای کاملتر، به نحوی که بتوان تنوع گسترده ای از محصولات بیمه های زندگی و غیر زندگی را از طریق شعب بانک صادرات ایران، عرضه نماید.

شرکت بیمه سرمد تلاش نموده است با ارائه این محصول، نگرانی حوادث احتمالی سفرهای نوروزی داخلی و خارجی را کمرنگ نموده و طعم خوش خاطرات آن را برای شما ماندگار نماید. این محصول شامل دو پوشش بیمه ای حوادث خانواده و آتش سوزی منزل مسکونی به شرح زیر می باشد.

 

ارسال نظر