بیمه آرمان؛

بیمه نامه خودرو سعی در جبران خسارت‌ها و رفع پیامد های آن کرده تا رانندگان و صاحبان خودروها بتوانند با برخورداری از مزایای این بیمه نامه‌ احساس آرامش و امنیت کنند.

به گزارش چابک آنلاین، استفاده از وسایل نقلیه، خطرات و خسارت‌هایی برای رانندگان، صاحبان آنها و اشخاص ثالث به وجود آورده است. با توجه به این که جبران این گونه خسارت‌ها بار مالی زیادی در پی دارد، اکثر رانندگان و صاحبان خودرو هنگام وقوع حادثه و ایجاد خسارت قادر به جبران هزینه های آن نیستند و با مشکلات جدی مواجه می‌شوند. شرکت بیمۀ آرمـــان با آگاهی از وضعیت زیان دیدگان ناشی از خسارت‌های مذکور برای جبران و رفع پیامدهای آن با ارائه بیمه نامه های خودرو سعی در جبران خسارت‌ها و رفع پیامد های آن کرده تا رانندگان و صاحبان خودروها بتوانند با برخورداری از مزایای این بیمه نامه‌ها احساس آرامش و امنیت کنند.

انواع بیـمه های خـودرو

بیمۀ شخص ثالث:

در بیمه نامه شخص ثالث، مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی در مقابل شخص ثالث تحت پوشش قرار می‌گیرد. منظور از شخص ثالث کلیه اشخاصی (به غیر از رانندۀ مسبب حادثه) است که به سبب وقوع حوادث مرتبط با وسیله نقلیه مورد بیمه و یا محمولات آن دچار زیان‌های مالی و جانی شوند. زیان‌های مالی، زیان‌های مستقیمی است که در اثر حوادث مشمول بیمه به اموال و اشیای تحت مالکیت یا تصرف قانونی اشخاص ثالث وارد می‌شود و زیان‌های جانی شامل هر نوع دیه یا ارش ناشی از صدمه، شکستگی، نقص عضو، از کار افتادگی یا دیه فوت شخص ثالث است.

بیمۀ حوادث راننده:

پوشش این بیمه نامه شامل رانندگانی است که بر اساس نظر مراجع ذی‌ربط، در حادثه رانندگی مربوط مقصر شناخته شوند. تعهدات بیمه گر شامل پرداخت غرامت فوت یا نقص عضو و یا از کار افتادگی دائم اعم از کلی و جزئی ناشی از حوادث رانندگی خواهد بود.

بیمه بدنه خودرو:

بیمه بدنه، خسارت‌هایی را که به علت حوادث مشمول بیمه (حادثه، تصادف، تصادم، واژگونی، سقوط، آتش سوزی، انفجار، صائقه، سرقت) طبق شرایط عمومی و خصوصی بیمه نامه خواه ناشی از تقصیر دارنده (راننده) و یا دیگران باشد، جبران می کند. بیمه گذار می‌تواند علاوه بر پوشش‌های فوق که پوشش‌های اصلی بیمه نامه است اقدام به خرید پوشش‌های اضافی به شرح زیر نماید:

  • سرقت درجا (قطعات و لوازم درخواستی و یا کلیه قطعات)
  •  شکست شیشه به تنهایی
  •  سیل، زلزله و آتشفشان
  •  پاشیدن رنگ، اسید و مواد شیمیایی
  •  غرامت عدم استفاده از وسیله نقلیه در مدت تعمیر
  •  نوسان قیمت خودرو

 

 

ارسال نظر