بیمه آسیا؛

عبارت است از مسئولیت تولیدکنندگان در قبال خسارت های جانی و یا مالی وارده به مصرف کنندگان کالاهای تولیدی و همچنین اشخاص ثالث که ناشی از کیفیت نامطلوب کالای تولیدی و عرضه شده توسط وی باشد.

بیمه مسئولیت محصول ( کپسول اطفاء حریق )

عبارتست از مسئولیت مدنی بیمه گذار در مقابل استفاده کنندگان از محصولات تولیدی بیمه گذار (کپسول های اطفاء حریق ) در ارتباط خسارات مالی و جانی وارد به مصرف کننده و اشخاص ثالث ، که در نتیجه عدم کارآیی کپسول های به فروش رفته و یا شارژ شده، حادث گردد.

بیمه مسئولیت محصول ( لوله و اتصالات )

در این بیمه نامه مسئولیت مدنی بیمه گذار در قبال استفاده کنندگان محصولات لوله و اتصالات که توسط بیمه گذار در سایز های مختلف تولید می شود بیمه می نماید . بدین معنی که چنانچه محصولات تولیدی کیفیت مطلوب مطابق با استانداردهای تعریف شده در قرارداد فروش را نداشته باشد بیمه گر با رعایت ضوابط و شرایط بیمه نامه از عهده جبران خسارت وارده بر اشخاص ثالث بر خواهد آمد .

بیمه مسئولیت محصول ( ایزوگام )

موضوع این بیمه نامه عبارت است از منحصراً جبران زیانهای مالی وجانی ناشی از مسئولیت مدنی بیمه گذار در جبران خسارت وارد به اشخاص ثالث ( مصرف کنندگان) ناشی از استفاده از عایق های تولیدی که به دلیل کیفیت نامناسب محصول حادث می گردد.

 

ارسال نظر