بیمه پارسیان؛

اگرچه پیشرفت دانش و فن‌آوری باعث پیشگیری از بروز برخی حوادث ناگوار شده است، اما هنوز سلامتی و حیات انسان‌ها در معرض خطرات و حوادث اجتناب ناپذیر بسیاری قرار دارد که گاه منجر به زیان‌های غیر قابل جبرانی می‌گردد. پس از حادثه معمولا هزینه‌هایی را متقبل می‌شوید که قبلا هرگز به آنها فکر نکرده بودید. بیمه حوادث سرمایه مناسبی را جهت بهبود شرایط خانواده‌های حادثه دیده تامین می‌نماید..

به گزارش چابک آنلاین، حادثه موضوع این بیمه‌نامه، عبارت است از هر واقعه ناگهانی ناشی از یک عامل خارجی که بدون قصد و اراده شخص بروز کرده و منجر به جرح، نقص عضو، از کار افتادگی و یا فوت وی شود .

بیمه‌ حوادث انفرادی

هر فردی می‌تواند شخصا با پرداخت مبلغی اندک با خرید بیمه حوادث انفرادی، خود را در مقابل کلیه خطرات ناشی از حوادث مشمول بیمه که باعث فوت، نقص عضو، از کار افتادگی دائم و یا ایجاد هزینه پزشکی گردد تحت پوشش بیمه قرار دهد. در این نوع بیمه خطرهای ناشی از حوادث در هر ساعت از شبانه‌روز و در هر مکان جغرافیایی تحت پوشش می باشند و می‌تواند، کلیه خطرات اعم از شغلی، تحصیلی،‌ تفریحی و ... را در بر بگیرد. 

مبلغ حق بیمه این بیمه‌نامه براساس نوع شغل، ‌سفر و یا فعالیت ورزشی فرد تعیین می‌گردد. و مبلغ حق بیمه نیز . علاوه بر آن با توجه به میزان سرمایه تعهد شده فوت، ازکارافتادگی تغییر خواهد کرد.

Untitled

بیمه‌نامه حوادث انفرادی قابل ارائه به دو صورت دفترچه‌ای و غیردفترچه‌ای برای هم‌وطنان گرامی‌ می‌باشد. در نوع بیمه حوادث دفترچه‌ای می‌توان میزان سرمایه‌ را از بین مبالغی که از پیش تعیین شده‌ انتخاب کرد و در صورت تمایل به افزایش سرمایه، می‌توان از نوع غیر دفترچه‌ای استفاده نمود.

 

ارسال نظر