بیمه حکمت صبا؛

از آنجا که زندگی در جوامع بشری و محیط پیرامون آن متاثر از خطرات و حوادثی است که کنترل و عدم قبول آن از سوی انسان ها امری بدیهی است و بروز آنها سبب سلب آرامش افراد بوده و اثرات در نامطلوبی بر برجای می گذارد، شرکت بیمه حکمت صبا با ارایه بیمه نامه حوادث، تلاش می نماید تا در جهت آرامش افراد گامی برداشته و اثرات سوء رخدادهای احتمالی و غیر قابل پیش بینی بر بیمه شده را به حد اقل برساند . موضوع این بیمه نامه عبارت است از هر واقعه ناگهانی از یک عامل خارجی که بدون قصد و اراده بیمه شده بروز کرده و منجر به جرح، نقص عضو و از کار افتادگی و فوت وی گردد .

به گزارش چابک آنلاین، بیمه نامه حوادث ، خطرات و حوادث واقع شده در مدت 24 ساعت شبانه روز و در هر مکان جغرافیایی را تحت پوشش قرار می دهد . معیار محاسبه نرخ حق بیمه در این بیمه نامه شغل افراد می باشد و چنانچه بیمه شده علاوه بر فعالیت های عادی حرفه ای خود ، به طور متناوب یا مستمر به انجام فعالیت های ورزشی خاصی و یا مسافرت مبادرت ورزد امکان پوشش این خطرات نیز در بیمه نامه حوادث با پرداخت حق بیمه اضافی وجود خواهد داشت .

 این بیمه نامه برای افراد بین 4 تا 75 سال قابل ارائه بوده و به دو صورت انفرادی و گروهی ( بالای 15 نفر ) صادر می گردد .

خطرات تحت پوشش در این بیمه نامه شامل :

   فوت  به  علت  حادثه :

چنانچه بیمه شده به علت وقوع یکی از حوادث مشمول بیمه ، فوت نماید ، شرکت بیمه حکمت صبا متعهد است سرمایه بیمه را طبق شرایط مندرج در بیمه نامه به ذینفع یا استفاده کنندگان از سرمایه بیمه پرداخت نماید .

  نقص عضو و ازکارافتادگی دائم  جزئی و کلی ناشی ازحادثه:

چنانچه بیمه شده به علت وقوع یکی از حوادث مشمول بیمه ، دچار نقص عضو و از کار افتادگی دائم یا کلی شود ، شرکت بیمه حکمت صبا متعهد است سرمایه بیمه را به بیمه شده پرداخت نماید و در صورتیکه بیمه شده دچار نقص عضو و از کار افتادگی دائم و جزئی شود بیمه گر متعهد است درصدی از سرمایه بیمه را بر اساس جداول نقص عضو مورد عمل در شرایط عمومی بیمه نامه و تایید پزشک معتمد ، در وجه بیمه شده پرداخت نماید .

  هزینه های پزشکی ناشی از حادثه :

چنانچه بیمه شده به علت وقوع یکی از حوادث مشمول بیمه مجبور به پرداخت  هزینه پزشکی ( هر نوع هزینه درمانی که منجر به دریافت خدمات از مراکز درمانی گردد ) شود ، در این صورت شرکت بیمه حکمت صبا متعهد می گردد هزینه های پزشکی که بیمه شده به علت خطر موضوع بیمه در مقابل دریافت خدمات درمانی متحمل شده است را حداکثر تا سقف مندرج در بیمه نامه پرداخت نماید .

  غرامت روزانه  عمومی/ بستری دربیمارستان:

چنانچه به علت وقوع حادثه ، بیمه شده به تشخیص پزشک معتمد بیمه گر به استراحت در منزل یا بیمارستان نیاز داشته باشد ، شرکت بیمه حکمت پرداخت غرامت روزانه عمومی و یا بستری در بیمارستان را بر اساس مبلغ توافق شده به عهده میگیرد .

  انواع بیمه نامه های حوادث :

  • بیمه نامه حوادث  انفرادی( شخصی)
  • بیمه نامه حوادث  کارکنان  دولت
  • بیمه نامه حوادث  گروهی  برای  کارکنان  شرکتها،موسسات،سازمانهاوسایرارگانها
  • بیمه نامه حوادث گروهی تورهای مسافرتی ( اعم از داخلی و خارجی )
  •  بیمه نامه حوادث  گروهی  ناشی  ازکاروماموریت
  • بیمه نامه حوادث  گروهی دانشجویان  ودانش  آموزان
  •  بیمه نامه حوادث  گروهی  ورزشی

 

ارسال نظر