بیمه سامان؛

بیمه نامه های عمر سامان، راهی ساده و مقرون به صرفه است برای اینکه اطمینان خاطر داشته باشید که زندگی خانوادگی تان در آینده تامین است، حتی اگر شما در کنار خانواده تان نباشید. بیمه عمر سامان پشتوانه ای مطمئن برای رفع نگرانی ها و دغدغه های شمادر دوران بازنشستگی و آینده شماست.

بیمه عمر و تشکیل سرمایه:

به گزارش چابک آنلاین، طرح ممتاز و منحصر به فرد بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان که براساس مدل شناخته شده جهانی  Flexible Universal Life طراحی گردیده، در سراسر جهان یکی از پرطرفدارترین بیمه‌های عمر می‌باشد.بیمه نامه عمر و تشکیل سرمایه سامان، نوعی بیمه مادام العمر می­باشد.این بیمه نامه پوششی ضمانت شده و قابل انعطاف با هزینه ای مناسب را به شما ارائه می­دهد.

ویژگی های بیمه عمر و سرمایه گذاری:

* انتخاب سبد سرمایه گذاری بر اساس سود پرداختی( پرداخت سود قابل توجه بر اساس سبد سرمایه گذاری انتخابی)

*  امکان دریافت وام تا 90% حساب اندوخته از پایان سال اول

* برداشت از حساب اندوخته از پایان سال اول

* امکان تبدیل تمام یا بخشی از حساب اندوخته به مستمری و بازنشستگی

* پرداخت سرمایه ای بالغ بر 3 برابر حق بیمه در صورت فوت ناشی از حادثه بیمه شده

* پرداخت سرمایه از کار افتادگی برابر مبلغ سرمایه فوت هر سال در صورت ازکارافتادگی دائم بیمه شده

* معافیت بیمه‌گذار از پرداخت حق بیمه به مدت 10 سال در صورت ازکارافتادگی کامل بر اثر بیماری یا حادثه

* پرداخت هزینه‌های درمانی درصورت بروز بیماری‌های صعب‌العلاج تا سقف 210.000.000ریال

* معافیت مالیاتی سرمایه بیمه عمر و همچنین اندوخته حاصل از سرمایه‌گذاریها

* انعطاف‌پذیری در پرداخت حق بیمه بسته به میزان درآمد هر شخص

* امکان بیمه شدن از بدو تولد تا سن 70 سالگی

بیمه بازنشستگی تکمیلی:

بازنشستگی، کم درآمدترین بخش زندگی است که می‌تواند تا یک سوم دوره زندگی ما به طول بیانجامد. بیشترکارمندان، تمایل دارند که با توجه به سهم خود در موفقیتهای سازمان، در زمان بازنشستگی نیز از مزایای مختلفی برخوردار باشند.تازه‌ترین شیوه برنامه‌ریزی مالی برای آینده کارمندان که در کشورمان ارایه شده است، بیمه تکمیلی بازنشستگی سامان است. طرح بیمه تکمیلی بازنشستگی سامان نگرانی ناشی از پیامدهای مالی خطر فوت و تامین آینده کارمندان و خانواده شان از برطرف می­سازد.

ویژگی های بیمه تکمیلی بازنشستگی سامان

* بیمه نامه بازنشستگی تکمیلی

* پرداخت معادل 18 برابر حق بیمه پرداخت شده (آخرین حقوق ماهیانه)، به وراث در صورت فوت بیمه شده

* پرداخت اندوخته سنوات

* تناسب حق بیمه با افزایش حقوق

* جدول برنامه‌ریزی بیمه‌ای با در نظر گرفتن حقوق ماهیانه

* دریافت وام با مناسب‌ترین نرخ بهره

* پس انداز بخشی از حق بیمه پرداخت شده کارکنان در صندوق اندوخته

* معافیت مالیاتی سرمایه زندگی و اندوخته سرمایه‌گذاری

* برنامه‌ریزی متناسب با شرایط کاری هر یک از کارکنان

* پوشش فوت عادی تا 18 برابر مبلغ حق بیمه و فوت حادثی تا 72 برابر میزان حق بیمه

بیمه نامه عمر درمانی:

بیمه‌نامه‌ عمر زمانی،به منظور پوشش خسارت فوت بیمه‌شده در زمان اعتبار بیمه‌نامه صادر می‌شود. حق بیمه بیمه‌نامه عمر زمانی بر اساس شرایط سنی و سلامت بیمه‌شده تعیین می‌شود. در بیمه عمر زمانی چنانچه بیمه شده در خلال مدت بیمه فوت کند و حق بیمه ها را تا تاریخ فوت پرداخت کرده باشد، شرکت بیمه سامان سرمایه توافق شده در بیمه نامه را به ذینفعان آن پرداخت خواهد کرد. ولی اگر بیمه گذار در پایان مدت در قید حیات باشد بیمه گر تعهدی برای استرداد حق بیمه ها ندارد.این نوع بیمه نامه به صورت انفرادی و گروهی (برای کارکنان کارخانه ها،شرکت ها، سازمان ها و ...) صادر می گردد.

بیمه عمر مانده بدهکار:

بیمه عمر مانده بدهکار یا بیمه وام امروزه کاربرد بسیار زیادی دارد. زیرا بسیاری از اشخاص از بانکها و مؤسسات اعتباری برای خرید یا ساخت  خانه و یا امور دیگر وام دریافت می نمایند .در صورت فوت وام گیرنده، اگر خانواده او قادر به پرداخت وام نباشد, ممکن است بانک از وثیقه وام گیرنده برای طلب خود استفاده نموده و خانـواده وام گیرنده با مشکلات فراوانی مواجه خواهد شد. برای رفع این مشکل افرادیکه وام دریافت می نمایند می توانند با حق بیمه ناچیزی خود را به نفع بانک یا مؤسسه وام دهنده ، بیمه عمر مانــده بدهکـــار نمایند. در این صــورت،بقیه اقساط وام او را از تاریخ فوت تا پایان مدت وام یکجا در وجه بانک و یا موسسه وام دهنده(بیمه گذار) پرداخت خواهدشد.

پوشش اصلی این بیمه نامه، فوت در اثر حادثه می­باشد.پوشش های فرعی مانند پوشش از کارافتادگی (معافیت از پرداخت حق بیمه)را با پرداخت حق بیمه بیشتر میتوان به بیمه نامه عمر مانده بدهکار اضافه کرد.

 

ارسال نظر