شناسه خبر : 8567

صندوق عشایر ۸۰۰ دستگاه بخاری به زلزله‌زدگان اهدا کرد

صندوق عشایر ۸۰۰ دستگاه بخاری به زلزله‌زدگان اهدا کرد

صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، ۵۰۰ دستگاه بخاری برقی به زلزله زدگان شمال غرب کشور اهدا کرد.

به گزارش چابک آنلاین، پیرو دستور علی شیرکانی، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مبنی بر استفاده از ظرفیت های صندوق برای کمک به زلزله‌زدگان استان آذربایجان شرقی، روز گذشته نخستین محموله شامل 250 بخاری برقی جهت توزیع در میان خانوارهای زلزله زده، به این مناطق اعزام شد.

به گزارش چابک آنلاین، محمد نظری، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان آذربایجان شرقی در این باره گفت: از همان نخستین ساعات پس از حادثه، تیمی از کارکنان و کارگزاران صندوق برای تعیین وضعیت خانوارهای روستایی آسیب دیده عضو، راهی محل حادثه شدند و در همکاری با نهادهای امدادرسان، به ارائه خدمات مورد نیاز به زلزله‌زدگان پرداختند.

وی افزود: بر همین اساس و به دلیل سرمای هوا در استان، روز گذشته تعداد ۸۰۰ دستگاه بخاری توسط صندوق خریداری و به استان ارسال و محموله اول شامل ۲۵۰ دستگاه، یکشنبه شب جهت توزیع در چادرهای هلال احمر در شهرستان سراب، به مدیرکل ستاد بحران استانداری آذربایجان شرقی تحویل گردید.

نظری ادامه داد: مابقی بخاری های خریداری شده، با هماهنگی استانداری و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، امروز تحویل می‌شود.

ارسال نظر