تلفات سوانح رانندگی جاده‌های استان تهران ۹.۸ درصد کاهش داشت

تلفات سوانح رانندگی جاده‌های استان تهران 9.8 درصد کاهش داشت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران گفت: در ۵ ماهه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل تلفات سوانح رانندگی در جاده‌های استان تهران ۹.۸ درصد کاهش داشت.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از فارس، صبح امروز و با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار تهران و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای 7 پروژه در حوزه‌های راهداری، بهسازی راه‌ها، ایمن سازی و رفع نقاط پرحادثه در استان تهران به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم، حیدر نوروزی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران، اظهار داشت: امروز 7 پروژه در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با اعتبار جمعا 160 میلیارد تومان افتتاح شد.

وی ادامه داد:‌آزادراه کنار گذر جنوبی تهران (آزادراه غدیر) ادامه آزادراه همت تا کرج و منطقه یک آزادراه تهران- شمال، تاثیر بسزایی در کاهش ترافیک و روان‌‌سازی عبور و مرور در استان ایجاد کرد ضمن آنکه رینگ آزادگان خلوت‌تر خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی پیگیری زیادی در حوزه پروژه‌های راهداری استان تهران دارند، گفت: در کمربندی دوم تهران وضعیت مسیر مناسب نبود، جاده بهسازی،‌آسفالت و جداسازی شد همچنین گالری امامزاده هاشم را بهسازی و منظره آرایی کردیم.

نوروزی اضافه کرد: دو تقاطع بزرگ بهسازی شد، تقاطع شهرقدس و تقاطع جاده سیمان بهسازی شد، خط لوله نفت هم از آنجا عبور کرده بود که مشکلات آن نیز رفع شد.

وی بیان کرد: امسال 50 میلیارد تومان درحوزه روکش راه‌ها در محورهای مختلف استان هزینه شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران گفت: منظره‌آرایی جاده‌های استان تهران دنبال شد و در محورهای هراز، فیروزکوه و دماوند کارهای خوبی انجام شد.

نوروزی با بیان اینکه در استان تهران دو سوم تلفات رانندگی درون شهری و یک سوم برون شهری است، گفت: در 5 ماهه اول امسال نسبت به سال 98 معادل 9.8 درصد کاهش تلفات سوانح رانندگی در جاده‌های استان تهران داشتیم.

 

ارسال نظر