شناسه خبر : 9592

پرداخت مطالبات پزشکان خانواده شهری در مازندران به روز شده است

پرداخت مطالبات پزشکان خانواده شهری در مازندران به روز شده است

مدیرکل بیمه سلامت مازندران از ثبت نام ۱۲ هزار نفر در طرح پوشش اجباری بیمه سلامت همگانی در استان خبر داد و گفت: پرداخت مطالبات پزشکان خانواده شهری در استان به روز شده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، رسول ظفرمند ظهر شنبه در شورای هماهنگی تعاون استان مازندران با اشاره به اینکه پرداخت به پزشکان خانواده شهری در استان به روز شده است، گفت: امیدواریم با استمرار طرح پزشک خانواده شهری به نقطه مطلوب برسیم.

وی با اعلام اینکه قابلیت‌های پزشک خانواده شهری خیلی مهم است و همه باید در اجرای این طرح کمک کنند تصریح کرد: مازندران در شناسایی بیماری فشار خون و دیابت در کشور در رتبه نخست قرار گرفته است.

ظفرمند ادامه داد: تاکنون ۱۲ هزار نفر در طرح پوشش اجباری بیمه سلامت همگانی در استان مازندران مشارکت کردند.

ظفرمند بیان کرد: طرح پوشش اجباری بیمه سلامت همگانی از ۱۳ آبان ماه سال جاری در سراسر کشور آغاز شد که بر این اساس تمامی متقاضیان فاقد پوشش بیمه درمان از تاریخ یاد شده به مدت ۶ ماه می‌توانند تحت پوشش بیمه سلامت قرار گیرند.

وی افزود: از تمامی افراد فاقد پوشش بیمه درمان درخواست می‌کنیم هرچه سریع‌تر در فرصت باقی‌مانده نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام نموده تا از تسهیلات یارانه بیمه سلامت بهره مند شوند.

علی اصغر محمودی مدیرکل تأمین اجتماعی مازندران نیز در این جلسه از اختصاص ۱۰۰ سهمیه کارگران ساختمانی به شهرهای نور و محمودآباد خبر داد و گفت: این یکی از مصوبات جلسه گذشته شورای هماهنگی تعاون استان بوده که با پیگیری صورت گرفته محقق شد.

همچنین جمال باقری سرپرست بهزیستی مازندران نیز در این جلسه آخرین وضعیت مناسب سازی معابر و ادارات استان برای معلولان را تشریح کرد و افزود: تا پایان امسال ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها در حوزه مناسب سازی اعلام می‌شود

ارسال نظر