شناسه خبر : 8474

نیمی از مردم نطنز تحت پوشش بیمه سلامت هستند

نیمی از مردم نطنز تحت پوشش بیمه سلامت هستند

رئیس بیمه سلامت نطنز گفت: نیمی از مردم شهرستان نطنز تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، جواد تدبیری اظهار کرد: حدود ۲۱ هزار و ۲۰۰ نفر از جمعیت شهرستان نطنز تحت پوشش بیمه سلامت هستند که این تعداد حدودی نیمی از جمعیت شهرستان نطنز را شامل می‌شود.

وی افزود: تعداد مؤسسات طرف قرارداد ارائه خدمت به بیمه‌شدگان بیمه سلامت در سطح شهرستان نطنز، ۳۰ مرکز است که شامل بیمارستان، مراکز بهداشتی درمانی، داروخانه، پزشک و ... است.

رئیس بیمه سلامت نطنز گفت: بیمه سلامت ۹۰ درصد هزینه بستری  بیماران و ۷۰ درصد هزینه‌های سرپایی بیماران را طبق تعرفه مصوب پرداخت می‌کند تا بتوانیم باری را از روی دوش بیماران برداریم.

وی تصریح کرد: در شش‌ماهه نخست سال جاری حدود ۳۱۵ جلد دفترچه تمدید و ۴ هزار و ۵۴۸ جلد تعویض، ۸۲ مورد صدور دفترچه المثنی و ۳۷۷ جلد نیز ابطال شده است.

تدبیری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه حدود ۲۵سال از تأسیس سازمان بیمه سلامت می‌گذرد مکان این اداره در نطنز به صورت استیجاری بوده که با پیگیرهایی که انجام شد، یک قطعه زمین به متراژ ۳۶۷ متر در سایت اداری شهرستان به صورت رایگان از طرف اداره مسکن و شهرسازی نطنز به این اداره واگذار شد و با کمک خیران شهرستان بخشی از ساختمان این اداره احداث شد.

 

ارسال نظر