شناسه خبر : 8359

افراد نیازمند فاقد بیمه در البرز تحت پوشش قرار می گیرند

افراد نیازمند فاقد بیمه در البرز تحت پوشش قرار می گیرند

مدیرکل بیمه سلامت استان البرز از اجرای طرح وسع در البرز خبر داد و گفت: افراد نیازمند فاقد بیمه در این طرح تحت پوشش قرار می گیرند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از فارس، سعید جوانشیر، مدیرکل بیمه سلامت استان البرز از اجرای طرحی با نام وسع خبر داد و گفت: با اجرای این طرح افراد نیازمند به صورت رایگان با شرکت در آزمون وسع و ثبت نام در سایت می توانند از مزایای آن برخوردار و شامل این طرح شوند.

مدیرکل بیمه سلامت استان البرز با اشاره به اینکه هفته آینده آدرس سایت برای ثبت نام اعلام می شود، افزود: البرز به دلیل مهاجرپذیر بودن دارای قابلیت شناسایی و پیش بینی برای تعداد ثبت نام کنندگان نیست. رسانه ها به عنوان بازوی حمایتی نقشی مهمی در فرهنگ سازی در جوامع ایفا می کنند.

جوانشیر ادامه داد: فرهنگ سازی در زمینه بیمه نیز از جمله ضروریاتی است که رسانه ها نقشی اساسی در آن دارند و اطلاع رسانی به موقع به اقشار مختلف جامعه موجب آگاهی رسانی به آنان و دریافت خدمات به موقع می شود. دستور اکید دولت بر پوشش بیمه سلامت برای تمام اشخاصی که بیمه نیستند است.

مدیرکل بیمه سلامت استان البرز مطرح کرد: در بیمه سلامت کشور پیش بینی شده است که حدود 10 درصد از مردم جامعه مشمول این طرح می شوند که با ثبت نام در آزمون (وسع) این اشخاص در سه دهک جامعه بررسی و جهت صدور دفترچه های بیمه خدمات درمانی معرفی می شوند.

 

ارسال نظر