شناسه خبر : 7702

سقف بیمه های درمانی تنها ۲ ماه برداشته می‌شود

سقف بیمه های درمانی تنها 2 ماه برداشته می‌شود

فرزین گفت: بنابر دستور وزیر بهداشت، پذیرفتن اسناد بیمه‌ای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در ماه‌های مرداد و شهریور از سوی سازمان بیمه سلامت انجام می‌شود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کوروش فرزین معاون بیمه سلامت و مدیر کل بیمه سلامت استان تهران، با اشاره به برداشته شدن سقف بیمه اظهار کرد: بنابر دستور وزیر بهداشت، پذیرفتن اسناد بیمه‌ای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در ماه‌های مرداد و شهریور از سوی سازمان بیمه سلامت انجام می‌شود و به اصطلاح سقف بیمه در ۲ ماه مرداد و شهریور برداشته می‌شود.

او ادامه داد: افراد بیمه شده می‌توانند از خدمات بیمارستانی بدون در نظر گرفتن سقف بیمه استفاده کنند و بیمه سلامت، اسناد بیمارستان و مراکز درمانی را بدون هیچ گونه سقفی و با توجه به هزینه‌ها می‌پذیرد و تمام مبالغ هزینه شده مطابق با اسناد به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی پرداخت می‌شود.

فرزین تاکید کرد: بیمارستان‌ها و مراکز درمانی اقداماتی مدیریتی در زمینه هزینه‌کرد رعایت می‌کنند و خودشان بهتر از صندوق‌های بیمه‌گر کار مدیریت هزینه‌ها و صرفه‌جویی را به خوبی انجام می‌دهند.

مدیرکل بیمه سلامت استان تهران بیان کرد: برداشته شدن سقف هزینه‌ها با این هدف انجام شده است که دانشگاه‌ها فرصت اجرای برنامه‌های خود را داشته باشند و مراکز دانشگاهی نیز بتوانند خدمات خود را به خوبی ارائه دهند و این بدین معنی نیست که بیمارستان‌ها هر کاری را که مطابق میلشان باشد انجام دهند و باید طوری اقدام کنند که دخل‌وخرج آن‌ها با یکدیگر تطابق داشته باشد.

او یادآوری کرد: برداشته شدن سقف هزینه‌ها با دستور وزیر بهداشت، تقاضا‌های القایی ایجاد نمی‌کند زیرا مراکز درمانی مراقب هزینه‌های خود و نسخه‌های تجویزی هستند.

 

ارسال نظر