شناسه خبر : 7271

۵۴۰ هزار زنجانی تحت پوشش بیمه سلامت هستند

540 هزار زنجانی تحت پوشش بیمه سلامت هستند

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان با بیان اینکه رسانه‌ها کار بسیار مهم و با ارزشی انجام می‌دهند، گفت: رسانه‌ها در بحث ارتقای سلامت جامعه بسیار موثر هستند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، خدیجه ابراهیم‌خانی شامگاه چهارشنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران در محل بیمه سلامت استان زنجان، خبر و خبررسانی را بسیار سخت اعلام کرد و افزود: رسانه‌ها کار بسیار مهم و باارزشی را انجام می‌دهند و در بحث ارتقای سلامت جامعه بسیار موثر هستند. 

وی در ادامه  تعداد بیمه‌شدگان بیمه سلامت در استان زنجان را ۵۴۰ هزار نفر اعلام  کرد و گفت: از این تعداد ۲۳۸ هزار نفر در ماه به مراکز درمانی تحت پوشش بیمه سلامت مراجعه می‌کنند. 

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان تعداد بیماران خاص تحت پوشش بیمه سلامت در استان زنجان را ۷۳۶ نفر اعلام کرد و افزود: برای این تعداد بیمار در ماه سه میلیون و ۶۷ هزار ریال هزینه می‌شود. 

ابراهیم‌خانی تأکید کرد: در مجموع برای بیماران خاص در استان زنجان ۱۷۰میلیون و ۶۰۸ هزار ریال هزینه می‌شود و تمام هزینه‌های درمانی این بیماران رایگان است.  

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان ابراز کرد: یکی از اهداف بیمه سلامت شناسایی بیمه های هم‌پوشانی است و در حال حاضر، آمار افراد تحت پوشش این بیمه به خاطر رفع هم‌پوشانی‌ها نسبت به سال‌های گذشته کاهش خوبی یافته است.

ابراهیم‌خانی گفت: در استان زنجان ۴۵۰ مرکز درمانی و داروخانه با بیمه سلامت طرف قرارداد هستند. 

وی تصریح کرد: بیمه سلامت با محدودیت منابع مالی مواجه است و بهتر است که آزمایش  هایی که گرفته می شود فقط در موارد ضروری انجام شود تا هزینه کاهش یابد.

ارسال نظر