شناسه خبر : 7199

۲۷۳ میلیارد ریال از مطالبات موسسات دانشگاهی توسط بیمه سلامت پرداخت شد

۲۷۳ میلیارد ریال از مطالبات موسسات دانشگاهی توسط بیمه سلامت پرداخت شد

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۷۳ میلیارد ریال از مطالبات موسسات دانشگاهی و غیردانشگاهی توسط بیمه سلامت استان پرداخت شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از تسنیم، صفر فرامرزی مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ارزیابی دائمی خدمات بیمارستانی در راستای ارتقای میزان بهره‌وری منابع و افزایش کیفیت از اهمیت زیادی برخوردار است، اظهارداشت:  همزمان با سراسر کشور طرح پروتکل ارزیابی مناسبت پذیرش و اقامت بیماران  (AEP)، از مرداد ماه امسال در بیمارستان هاجر شهرکرد به صورت پایلوت آغاز شد که با اجرای این طرح میزان پذیرش و بستری متناسب و منطقی بیماران بر‌اساس پروتکل(AEP) اندازه‌گیری می‌شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت طرح تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت‌مندی عمومی مردم با ارائه خدمات همراه با سرعت، دقت و حفظ کرامت انسانی روزهای دوشنبه هر هفته در اداره‌کل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری به عنوان زمان ملاقات عمومی مدیرکل با ارباب‌رجوع انتخاب و ضمن اطلاع‌رسانی از طرق مختلف اقدامات لازم در جهت ارتباط رودررو با ارباب رجوع و رفع مسائل و مشکلات آن‌ها فراهم شده است.

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری بیان کرد: مردم از طریق سامانه پاسخگویی 1666 با مدیرکل بیمه سلامت در ارتباط بوده و مسائل و مشکلات خود را مطرح و دستورات لازم در خصوص پیگیری‌های مربوطه صادر می‌شود. 

وی عنوان داشت: مجموع آخرین پرداختی بیمه سلامت در مرداد ماه 98 به موسسات دولتی دانشگاهی(بستری و سرپایی)، موسسات غیردولتی دانشگاهی، در قالب خسارت متفرقه مبلغ 273 میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در مورد وضعیت میزان و نحوه پرداخت مطالبات موسسات تشخیصی درمانی طرف قرارداد در سال 98 گفت: آخرین پرداخت به موسسات از محل تخصیص اعتبارات بهاینادارهکلسوم، مرداد ماه امسال بوده ‌که مطالبات موسسات دولتی دانشگاهی به صورت قطعی تا پایان اردیبهشت ماه و به صورت علی‌الحساب تا پایان خرداد ماه، موسسات غیردولتی دانشگاهی، بیمارستان‌ها اعم از بستری و سرپایی، قطعی تا پایان فروردین، داروخانه‌ها تا پایان خرداد ماه و آزمایشگاه‌ها، موسسات تصویربرداری، فیزیوتراپی‌ها، درمانگاه‌ها، پزشکان و دندانپزشکان تا پایان فروردین ماه 98 پرداخت شده است.

 

ارسال نظر