شناسه خبر : 6993

سه هزار مددجوی زنجانی بیمه سلامت دارند

سه هزار مددجوی زنجانی بیمه سلامت دارند

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه ۳۰۰۰ نفر دفترچه بیمه سلامت دریافت کردند، گفت: ۸ هزار و ۵۴۷ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد واجد شرایط دریافت دفترچه بیمه سلامت هستند.

به گزراش چابک آنلاین به نقل از ایکنا، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، اظهار کرد: از ابتدای معرفی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان جهت دریافت دفترچه درمانی بیمه سلامت، ۳ هزار نفر از این مددجویان دفترچه درمانی خود را دریافت کرده‌اند.

این مسئول با اشاره به اینکه مهمترین هدف در اجرای این طرح واگذاری امورات درمانی مددجویان از کارت درمانی امداد به بیمه سلامت است، گفت: به همین منظور ۸ هزار و۵۴۷ دفترچه درمانی  در سطح استان زنجان صادر می‌شود.
صفری با اشاره به اینکه  کارت‌های درمانی مددجویان تحت حمایت استان تا پایان خردادماه دارای  اعتبار بوده، افزود: مددجویان بایستی با مراجعه به بیمه سلامت و دفاتر پیشخوان نسبت به دریافت دفترچه درمانی جدید خود اقدام کنند. 

وی تصریح کرد: برای رفاه حال مددجویان هزینه‌های اولیه برای دریافت دفترچه‌های درمانی بر عهده کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با تاکید بر اینکه بیمه مکمل کمیته امداد برای مددجویان در صورت داشتن بیمه پایه میسر است از مددجویان تحت حمایت خواست در اسرع وقت نسبت به اخذ دفترچه درمانی از طریق بیمه سلامت اقدام کنند.

 

ارسال نظر