شناسه خبر : 5891

مدیرکل بیمه سلامت استان یزد خبر داد؛

یک هزار و ۳۶۶ میلیارد ریال به مراکز درمانی یزد پرداخت شد

 یک هزار و ۳۶۶ میلیارد ریال به مراکز درمانی یزد پرداخت شد

مدیرکل بیمه سلامت استان یزد از پرداخت یک هزار و ۳۶۶ میلیارد ریال توسط بیمه سلامت به مراکز درمانی یزد خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از فارس، محمد دریجانی از زیرپوشش بودن ۳۵۷ هزار نفر در بیمه سلامت استان خبر داد و گفت: خوشبختانه این بیمه تقریباً بدهی خود را پرداخت کرده و بدهی چندانی به مراکز درمانی، پزشکان و بیمارستان‌های استان ندارد.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۳۶۶ میلیارد ریال به این مراکز پرداخت شده است، افزود: همچنین در راستای روند پرداخت بیمه سلامت به بیمارستان‌های دولتی استان بایستی توجه داشت که بدهی بیمارستان‌ها تا دی‌ماه سال گذشته به مبلغ ۷۳۸ میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان یزد، میزان پرداخت به داروخانه‌های دولتی استان را به مبلغ ۳۱ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: این پرداخت در راستای بدهی بیمه سلامت استان یزد تا پایان دی‌ماه ۹۷ بوده است.

دریجانی در خصوص میزان پرداختی به داروخانه‌های خصوصی استان یزد، تأکید کرد: این میزان پرداخت بابت تسویه‌حساب تا پایان دی‌ماه سال گذشته نیز ۱۲۸ میلیارد و ۷۳۲ میلیون ریال بوده است.

این مقام مسئول ادامه داد: همچنین درمانگاه‌های استان یزد نیز تا مردادماه گذشته مبلغ طلب خود از بیمه سلامت به میزان ۱۴ میلیارد و ۳۴۵ میلیون ریال را دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بدهی بیمه سلامت به پزشکان عمومی نیز تا دی‌ماه سال گذشته به مبلغ هشت میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال پرداخت شده است، عنوان کرد: همچنین پزشکان متخصص نیز تا آذرماه سال گذشته مبلغ ۲۳ میلیارد و ۴۰۱ میلیون ریال دریافت کرده‌اند.

مدیرکل بیمه سلامت استان یزد در پایان در خصوص میزان پرداختی بیمه سلامت استان یزد به پاراکلینیک‌ها، خاطرنشان کرد: گرچه پاراکلینیک‌ها اسناد خود را دیربه‌دیر به بیمه سلامت تحویل می‌دهند؛ اما میزان پرداختی بیمه سلامت استان یزد به این مراکز تا پایان تیرماه سال گذشته مبلغ ۳۱ میلیارد و ۲۴۲ میلیون ریال بوده است.

ارسال نظر