شناسه خبر : 17767

بیمه روستاییان و عشایر و صندوق سلامت همگانی غیرحضوری تمدید می‌شود

بیمه روستاییان و عشایر و صندوق سلامت همگانی غیرحضوری تمدید می‌شود

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: تمدید پوشش بیمه‌های روستاییان و عشایر و صندوق سلامت همگانی در استان به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، دکتر رضا عباسی روز یکشنبه در گفت وگو اظهارداشت: بیمه های فاقد اعتبار صندوق های سلامت همگانی و روستاییان و عشایر تا پایان ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ به صورت خودکار تمدید و با توجه به شیوع بیماری کرونا برای جلوگیری از تردد بیمه‌شده ها و تحقق دولت الکترونیک امکاناتی فراهم شده که به صورت غیرحضوری و با مراجعه به سامانه مربوطه پوشش بیمه این گروه بوسیله سرپرست بیمه شده قابل تمدید است.

وی گفت: در حال حاضر سامانه های bimehsalamatiranian.ir و http://eservices.ihio.gov آماده و بیمه شده هایی که تاریخ اعتبار آنها پایان شهریور است می‌توانند کد ملی سرپرست خانوار را وارد و  اطلاعات لازم را مشاهده و ویرایش کنند.

مدیر کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان افزود: همچنین این امکان فراهم شده تا بیمه شده ها از این پس برای تمدید پوشش بیمه ای روستایی و عشایری و سلامت همگانی به دفاتر پیشخوان مراجعه نکنند، و اگر بیمه آنان فاقد اعتبار باشد با مراجعه به همین سامانه می توانند بدون حضور آن را تمدید و حتی می‌توانند در این سامانه عکس های خود را اصلاح و عکس جدید بارگذاری کنند.

وی بیان کرد: از تمام بیمه‌شدگان انتظار می رود که قبل از پایان شهریور از امکانات سامانه ایجاد شده استفاده کنند.

  • بهمن رضاصفت

    بیمه شده روستایی هستم از رشت ۲۸ ماه خدمت سربازی ام در باز نشستگی ام لحاظ نمیشود چرا وبه چه دلیل نمیدانم .

ارسال نظر