شناسه خبر : 16241

بیمه شدگان با کارت ملی از خدمات درمانی استفاده می‌کنند

بیمه شدگان با کارت ملی از خدمات درمانی استفاده می‌کنند

سرپرست بیمه سلامت استان تهران گفت: بیمه شدگان می توانند با کارت ملی خدمات درمانی مورد نیاز را در تمامی مطب ها و پاراکلینیک های طرف قرارداد دریافت نمایند و نیازی به دفترچه بیمه کاغذی نیست.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، سید مریم حسینی، در خصوص جایگزینی ابزارهای الکترونیکی به جای دفترچه و حذف کامل چاپ دفترچه از ابتدای تیر ماه سال جاری گفت: پیرو این بخشنامه برای ارایه خدمات تشخیصی درمانی، از طریق نسخه نویسی الکترونیک در کلیه مراکز درمانی طرف قرارداد با این اداره کل باید ترتیبی اتخاذ شود تا اطلاع رسانی دقیق برای بیمه شدگان انجام شود.

سرپرست بیمه سلامت استان تهران افزود: بیمه شدگان می توانند با به همراه داشتن کارت ملی، خدمات تشخیصی درمانی مورد نیاز را در تمامی مطب ها و پاراکلینیک طرف قرارداد دریافت نمایند و نیازی به دفترچه کاغذی نمی باشد.

حسینی تصریح کرد: تمامی بیمه شدگان می توانند با مراجعه به آدرس eservices.ihio.gov.ir/esc خدمات غیر حضوری نسبت به مشاهده، اطلاعات هویتی، امکان تغییر عکس و تمدید اعتبار مشاهده تمامی نسخ وسایر امکانات این سرویس استفاده نمایند.

سرپرست بیمه سلامت استان تهران گفت: در صورت عدم امکان نسخه نویسی الکترونیک و تا استقرار طرح تجویز دارو و خدمات توسط پزشک در برگه های باقیمانده دفترچه و سربرگ مطب، درمانگاه یا بیمارستان امکان پذیر است و در داروخانه ها و مراکز پاراکلینیک طرف قرارداد نیز مورد پذیرش است.

 

ارسال نظر