شناسه خبر : 13203

مطالبات داروخانه و بیمارستان‌ها تا تیرماه پرداخت شد

مطالبات داروخانه و بیمارستان‌ها تا تیرماه پرداخت شد

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، از تسویه حساب مطالبات فروردین و اردیبهشت موسسات درمانی دولتی و تسویه حساب مطالبات مراکز غیردولتی تا تیر امسال خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از وبدا، محمد مهدی ناصحی روز دوشنبه درباره آخرین وضعیت پرداختی مطالبات سال ۹۸ مراکز تشخیصی درمانی طرف قرارداد، گفت: مطالبات موسسات دولتی دانشگاهی تا آذر تسویه و علی الحساب دی نیز پرداخت شده، بنابراین مانده مطالبات سازمان بیمه سلامت به مراکز درمانی در سال ۹۸ حدود ۲.۵ ماه است.
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: مطالبات سال ۹۸ سطح یک روستاییان از محل اعتبارات صندوق سازمان بیمه تسویه شده و یک‌ درصد مالیات بر ارزش افزوده نیز معادل اعتبارات اختصاص یافته از وزارت بهداشت پرداخت شده است همچنین مطالبات موسسات غیر از دولتی دانشگاهی شامل، موسسات خیریه، خصوصی، غیردولتی، در داروخانه ها و بیمارستان ها به میزان ۱۱ ماه پرداخت شده و مطالبات سایر موسسات شامل مطب ها، موسسات پاراکلینیک، پرتو پزشکی و ....و نیز مطالبات پزشکان خانواده شهری تسویه شده است.
وی درباره پرداخت مطالبات سال ۹۹ مراکز طرف قرارداد این سازمان گفت: مطالبات موسسات دولتی دانشگاهی برای فروردین و اردیبهشت امسال تسویه و علی الحساب خرداد نیز پرداخت شده، همچنین علی الحساب مطالبات سطح یک روستاییان از محل اعتبارات صندوق سازمان تا شهریور و از محل یک‌ درصد مالیات بر ارزش افزوده معادل اعتبارات اختصاص یافته از وزارت بهداشت پرداخت شده است.
ناصحی ادامه داد: مطالبات موسسات غیر دولتی شامل داروخانه و بیمارستان ها و سایر نیز تا تیرماه پرداخت شده است و علی الحساب مطالبات پزشک خانواده شهری تا مرداد پرداخت شده و به زودی علی الحساب تا شهریور ماه نیز پرداخت می شود.
رئیس سازمان بیمه سلامت افزود: مطالبات در حوزه نسخه الکترونیک نیز به میزان ۹۰ درصد علی الحساب مرداد ماه پرداخت شده و پرداخت علی الحساب شهریور ماه نیز در دستور کار سازمان بیمه سلامت قرار دارد.

 

ارسال نظر